Recepční/Asistentka společnosti

Nabídka již není aktuální.


Pro posílení týmu hledáme kolegyni na pozici Recepční/Asistentka společnosti na plný úvazek.

 

Typické úlohy:

    • přijímat telefonní hovory, zajistit jejich vyřízení a přesměrování;
    • uvítat, ohlásit a obsloužit návštěvy;
    • přijímat a odesílat poštu, spolu s další administrativní činností s tím související;
  • zajistit administrativní a organizační činnosti související s chodem recepce
    a sekretariátu;
    • objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, dále pak zajistit nákupy dle instrukcí nadřízených;
    • zaměstnanec bude referentem firemního vozidla;
    • přijímat a vyřizovat kurýrní služby, objednávat přepravu zásilek a jejich proclení;
    • zajistit administrativní a organizační asistenci dle instrukcí nadřízených;
    • zajistit administrativní a organizační asistenci služebních cest, i do zahraničí;
    • hlídat pohyb cizích osob po budově;
    • spravovat zasedací místnosti, včetně přípravy místností na porady;
    • zajistit organizaci prezentací a firemních akcí společnosti dle instrukcí nadřízených

 

Požadujeme:

    • velmi příjemné vystupování, komunikativnost, vstřícnost, pozitivní energie, schopnost vyjít s lidmi bez zbytečných konfliktů, sociální inteligence, empatie, přímočarost
    • řidičský průkaz sk. B
    • loajalitu a mlčenlivost
    • minimálně základní znalost angličtiny a dobrá znalost českého jazyka
    • SŠ vzdělání
    • MS Word na uživatelské úrovni

 

Výhodou:

    • zkušenosti z obdobné pozice
    • systematičnost, pečlivost a přesnost
    • schopnost učit se novým věcem
    • MS Excel a MS PowerPoint na uživatelské úrovni

 

Nabízíme:

    • práce v zajímavém a přátelském prostředí středně velké firmy, kde výsledky Vaší práce budou vidět
    • možnost profesního růstu
    • volba odborných školení, sick days, stravenky a různé další zaměstnanecké výhody

 

Nástup předpokládáme začátkem prosince 2017.

 

V případě zájmu nám pošlete CV s aktuální fotografií a motivační dopis v češtině (zahrnující také Vaší představu o platu) prostřednictvím odpovědního formuláře.


informace

Zadavatel:

Fyzická osoba - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 3 (Českobratrská 2778/1)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Lékařské prohlídky, Pitný režim, Stravenky, Jazykové kurzy, Sick days, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

14.11.2017
/* Not affection functionality */