Recepční/Asistentka společnosti
Nina Hrčková
Nabídka již není aktuální.
Pro posílení týmu hledáme kolegyni na pozici Recepční/Asistentka společnosti na plný úvazek.
Typické úlohy:
- přijímat telefonní hovory, zajistit jejich vyřízení a přesměrování;
- uvítat, ohlásit a obsloužit návštěvy;
- přijímat a odesílat poštu, spolu s další administrativní činností s tím související;
- zajistit administrativní a organizační činnosti související s chodem recepce
a sekretariátu; - objednávat kancelářské potřeby a občerstvení, dále pak zajistit nákupy dle instrukcí nadřízených;
- zaměstnanec bude referentem firemního vozidla;
- přijímat a vyřizovat kurýrní služby, objednávat přepravu zásilek a jejich proclení;
- zajistit administrativní a organizační asistenci dle instrukcí nadřízených;
- zajistit administrativní a organizační asistenci služebních cest, i do zahraničí;
- hlídat pohyb cizích osob po budově;
- spravovat zasedací místnosti, včetně přípravy místností na porady;
- zajistit organizaci prezentací a firemních akcí společnosti dle instrukcí nadřízených
Požadujeme:
- velmi příjemné vystupování, komunikativnost, vstřícnost, pozitivní energie, schopnost vyjít s lidmi bez zbytečných konfliktů, sociální inteligence, empatie, přímočarost
- řidičský průkaz sk. B
- loajalitu a mlčenlivost
- minimálně základní znalost angličtiny a dobrá znalost českého jazyka
- SŠ vzdělání
- MS Word na uživatelské úrovni
Výhodou:
- zkušenosti z obdobné pozice
- systematičnost, pečlivost a přesnost
- schopnost učit se novým věcem
- MS Excel a MS PowerPoint na uživatelské úrovni
Nabízíme:
- práce v zajímavém a přátelském prostředí středně velké firmy, kde výsledky Vaší práce budou vidět
- možnost profesního růstu
- volba odborných školení, sick days, stravenky a různé další zaměstnanecké výhody
Nástup předpokládáme začátkem prosince 2017.
V případě zájmu nám pošlete CV s aktuální fotografií a motivační dopis v češtině (zahrnující také Vaší představu o platu) prostřednictvím odpovědního formuláře.