Pracovník zákaznické podpory a obsluha výdejního místa eshopu

Nabídka již není aktuální.


Náplň práce:
Jako pracovník zákaznické podpory v eshopu budeš mít na starost kontakt s našimi zákazníky a dodavateli po telefonu / emailu. K tomu budeš mít zároveň na starost i obsluhu výdejního místa / prodejny našeho eshopu. Na prodejně nemáme frmol jako v cukrárně na náměstí a většina zákazníků si přijde jen něco vyzvednout. Nemusíš se toho ale vůbec obávat, nebudeš na to sám / sama a do všeho tě samozřejmě zaučíme.

Očekáváme:
- SŠ s maturitou
- Komunikativnost a dobré vyjadřovací schopnosti, výbornou gramatiku
- Schopnost klidného a diplomatické jednání, odolnost proti stresu
- Prozákaznický přístup a obchodního ducha
- Výborná znalost práce na PC a orientace v prostředí internetu
- Znalost sportovního vybavení výhodou
- Anglický jazyk výhodou

Nabízíme:
- Práce na HPP (40h týdně) v centru Zlína
- Pracovní doba 8:30 - 16:30 / 8:00 - 16:00 (dle domluvy)
- Volné víkendy
- Přispěvek na stravování (82 Kč / den)
- Sick days (3 dny)
- Zaměstnanecké slevy
- Prostředí s přátelskou atmosférou
- Stabilní zázemí v dynamicky rozvíjející se firmě s 15ti letou historií

Platové podmínky: 24.000 - 25.000 Kč

V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete nejpozději do 23.1.2022 životopis s fotografií na e-mail prace@sport365.cz, jako předmět zprávy prosím uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Zlín (Mostní 138)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Stravenky, Sick days, Příspěvek na stravu,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

24000 - 25000 Kč/měs.

Datum zadání:

11.1.2022
/* Not affection functionality */