Pracovník/ce pro provoz kanceláře Olomouc.

Nabídka již není aktuální.

Co budete dělat: zakládat dokumenty, připravovat podklady, podílet se na uzávěrkách, zavádět nové procesy. Co očekáváme  ukončené SŠ vzdělání, uživatelskou znalost MS Office,
zájem o práci v administrativě, dobré komunikační dovednosti, přesnost a pečlivost. Nabízíme pracovní dobu dohodou, možnost i částečného home office.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Olomouc 77900 (Hálkova 543)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

13. plat, Kultura, Příspěvek na dopravu, Sick days,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

34000 Kč/měs.

Datum zadání:

7.1.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */