Pracovník Back office
Nabídka již není aktuální
Pro společnost působící v oblasti automatizací a řešení manipulací hledáme organizačně zdatného uchazeče/uchazečku.
Pracovník Back office
Vaše náplň práce
- kompletní administrativní zajištění kanceláře
- řešení pojistných událostí, předávání podkladů pro účetní kancelář
- operativní úkoly dle potřeby projektových manažerů a ředitele firmy
- evidence drobného majetku, starost o firemní vozy
- skenování dokumentů
- jednoduchá personální práce (evidence školení, objednávání pracovních oděvů, …)
- zajišťování ubytování, letenek, jednání s úřady (víza, pojištění, …)
- angličtina pro potřeby porozumění běžným obchodním dokumentům a občasnému telefonnímu kontaktu
- min. SŠ vzdělání obchodního směru
- znalost programů Word, Excel, Outlook, výhodou Helios
- komunikativnost, příjemné vystupování, organizační schopnosti
- analytické myšlení, aktivní přístup k práci
- ŘP sk. B (aktivní řidič, občasné zařizování záležitostí na úřadech)
- pestrá práce v moderním prostředí
- stabilní zázemí, příjemný kolektiv
- zaškolení, firemní benefity, pracovní smlouva na dobu neurčitou
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- nástup možný ihned nebo dohodou
- vhodné pro uchazeče z Ostravy a blízského okolí