Portfolio Management Administrator
Nabídka již není aktuální.
Jsme WOOD & Company Financial Services, a.s., největší český obchodník s cennými papíry ve střední a východní Evropě. Našim klientům, investorům z celého světa, nabízíme široké portfolio obchodních a investičních služeb a to nejen v Praze, ale i v dalších světových finančních centrech, jako například v Londýně, Varšavě, Bukurešti, Miláně či Bratislavě. V současné době hledáme do týmu novou posilu, která se stane administrativní podporou našeho Portfolio managera.
Pojmů již bylo dost, tak si pojďme říct, čím se takový Portfolio Management vůbec zabývá? Je to především organizace finančních aktiv investora s cílem snižovat riziko a maximalizovat výnos. To zahrnuje provádění promyšlených rozhodnutí o investicích a používání obchodních strategií. V reálném světě se hodně pracuje s wordem, excelem, sledujeme novinky z domácího i světových trhů na internetu, v médiích. Každodenně komunikujeme s klienty a dalšími finančními institucemi po celé Evropě.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Podpora Portfolio Managera - asistence s péčí o klienty (relationship management)
- Získávání relevantních informací/dokumentace od klientů portfolio managementu dle principů KYC (know your client)
- Zpracovávání administrativy související s portfolio managementem, včetně klientské dokumentace
- Rozesílání dokumentace klientům investičních fondů
- Asistence při přípravě dokumentace, přehledů či prezentací pro klienty portfolio managementu
- Spolupráce s účetním oddělením za účelem plateb faktur
Profil vhodného kandidáta?
- Zodpovědný, pečlivý, komunikativní
- Dobrá znalost anglického jazyka – slovem i písmem (dennodenní komunikace v AJ s klienty)
- Schopnost logického uvažování
- MS Office, zejména MS Excel
- Vhodné pro maminky na rodičovské dovolené
Co Vám nabízíme?
- Možnost spolupráce na part time – minimálně 20h týdně, rozložených od PO-PÁ
- Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení (případně možnost práce na DPP/DPČ)
- Zodpovědnou a zajímavou práci v centru Prahy (Palladium)
- Přátelský kolektiv v mezinárodním prostředí
- Firemní benefity (sick days, Multisport kartu, cvičení jógy,…)
- Nástup: ihned, případně dohodou
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (náměstí Republiky 1079/1a)Typ práce:
Práce pro ženy na mateřské dovolenéBenefity:
Multisport karta, Příspěvek na penzijní připojištění, Dovolená navíc, Sick days,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Zpracování dat a objednávek