Poradce zákaznického servisu pro stávající klienty

Nabídka již není aktuální.


O nás

Hledáš si práci ve fajn kolektivu, který tvoří lidé s různorodými vědomostmi a zkušenostmi? Je pro Tebe důležitá stabilita, týmová spolupráce a možnost seberealizace? Tak se přidej k nám a staň se součástí týmu COFIDIS, držitele prestižního ocenění Czech Superbrands 2018!

Jsme mezinárodní finanční společnost s licencí od České národní banky, která se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Za roky našeho působení v České republice jsme si vybudovali firemní kulturu, kde vládne neformální a přátelská atmosféra.

Co Tě na této pozici čeká?

Miluješ telefonování, jsi klientsky orientovaný/á a rád/a odpovídáš na otázky? Tak tohle by mohla být práce právě pro Tebe! Na pasivní linku v oddělení zákaznického servisu volají stávající i noví klienti se svými dotazy. My jim na ně odpovídáme, hledáme optimální řešení a nabízíme produkty, které nejlépe vyhovují jejich požadavkům.

    • Odpovídání na dotazy klientů (v oblasti poskytnutí, navýšení a financování úvěru, poskytnutí informací o produktech, obsluha klientské zóny apod.).
    • Krátký zápis o zodpovězených telefonátech do interní databáze
    • Hledání optimálního řešení a nabízení našich produktů, čímž si můžeš zajistit atraktivní finanční bonusy
    • Spolupráce s ostatními odděleními (pohledávky, finanční oddělení, marketing…)

Za pomoci našich šikovných školitelek Ti poskytneme odborné školení na komunikační dovednosti, produkty, procesy, firemními aplikace a další nástroje, které budeš v rámci své práce využívat.

Pracovní doba (směny): PO - PÁ 3x týdně 8:00 - 16:30, 1x týdně 9:30 - 18:00, 1x týdně 11:30 - 20:00, 1x měsíčně SO 8:00 -14:00 (náhradní den volna v následujícím týdnu).

Co by Ti nemělo chybět?

    • SŠ vzdělání anebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
    • Výborná znalost češtiny pro komunikaci s klienty je podmínkou
    • Zodpovědný a pozitivní přístup k práci a ochota pomoci konkrétnímu klientovi
    • Přátelská povaha a schopnost týmové spolupráce
    • Uživatelská znalost PC
    • Praxe na telefonu může být výhodou. Pokud ji nemáš, nevadí. Rádi přijmeme i absolventy po škole.

A co pro Tebe máme my?

    • Neformální a přátelské pracovní prostředí
    • Dobrou dostupnost MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
    • Vyladěný adaptační program včetně vstupního školení
    • Zajímavé měsíční finanční bonusy nad rámec fixní složky mzdy
    • 5 týdnů dovolené
    • Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
    • Odměna 10.000Kč za přivedení nového kolegy
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Firemní a charitativní akce a další benefity
    • Možnost rozvoje v rámci Cofidis
    • Týmové soutěže s odměnou výletu na naše pobočky po Evropě

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 5 (Bucharova 1423/6)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Multisport karta, 13. plat, Flexi – poukázky, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

18.1.2019

Podobné nabídky

Hledaní práce

Recepční v Prague Apartments Group TAPAREX HOLDING s.r.o. | Praha 5

/* Not affection functionality */