Personální referent/ka - Pardubice
Nabídka již není aktuální.
M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za 25 let své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.
Náplň práce:
• Poskytování komplexní podpory v oblasti lidských zdrojů
• Náborová činnost (sběr požadavků, příprava inzerce, pohovory, komunikace s manažery a předání výstupu dalším stranám)
• Příprava personální agendy (příprava smluv, docházky, výstupy zaměstnanců)
• Správa osobních složek zaměstnanců
• Příprava podkladů pro mzdy
• Komunikace s úřady, příprava podkladů pro OIP a ÚP
• Vedení a správa skladu uniforem na objektech, vystrojování zaměstnanců
• Interní komunikace a denní kontakt se zaměstnanci a manažery napříč celou společností
Požadavky:
• Chuť pracovat
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz podmínkou, aktivní řidič/ka
Nabízíme:
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zázemí stabilní společnosti
• Možnost profesního i platového růstu
• Zajímavý motivační program
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112