Personální referent/ka - Dukovany
Nabídka již není aktuální.
M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za dobu své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.
Co bude Vaším úkolem:
• Náborová činnost (sběr požadavků, příprava inzerce, pohovory, komunikace s manažery)
• Příprava personální agendy (příprava smluv, docházky, výstupy zaměstnanců)
• Správa osobních složek zaměstnanců
• Příprava podkladů pro mzdy
• Administrativní podpora svých bezpečnostních manažerů
• Komunikace s úřady, příprava podkladů pro OIP a ÚP
• Vedení a správa skladu uniforem na objektech, vystrojování zaměstnanců
• Interní komunikace a denní kontakt se zaměstnanci a manažery napříč celou společností
Co od Vás očekáváme:
• Zkušenost s personalistikou – podmínkou
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz sk.B podmínkou, aktivní řidič/ka
• Komunikační a organizační schopnosti
• Pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
Co Vám nabídneme:
• Nástupní mzda 25000,-Kč
• Služební notebook a mobilní telefon
• Program na zvyšování kvalifikace
• 3 dny sick day
• Multisport karta
• Stravenky
Nástup od 1.1.2019
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112