OSOBNÍ ASISTENT/KA PRO CFO - PRAHA
AURES Holdings a.s.
Máš nepřekonatelné organizační dovednosti, jsi komunikativní, administrativa ti jde od ruky a to všechno zvládáš s úsměvem? Tak se staň pravou rukou našeho finančního ředitele a získej nejen zajímavou pozici, ale také možnost kariérně vyrůst v mezinárodní společnosti a k tomu jedničce na trhu.
- Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec
- Výkonná, organizační a administrativní podpora managera
- Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a konferencí
- Zajištění oběhu interních dokumentů a hladkého chodu řešení denní agendy
- Organizace služebních cest
- Osobní asistence a podpora
Požadujeme:
- Příjemné a profesionální vystupování
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
- Znalosti z oblasti ekonomiky/financí výhodou
- Samostatnost, pozitivní přístup a chuť aktivně řešit aktuální požadavky
- Velmi dobrou znalost MS Excel
- Výbornou znalost anglického jazyka v psané i mluvené formě
- ŘP sk. B podmínkou
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Samostatnou práci s možností seberealizace
- Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
- Možnost mírně zkráceného úvazku
- Motivující finanční ohodnocení
- Firemní benefity – mobilní telefon, slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu a další)