Operativní nákupčí / vhodné i pro absolventy

Společnost JLV, a.s. je se svými dceřinými společnostmi BK Team, a.s. a JP Servis, a.s. největším poskytovatelem gastronomických a retailových služeb pro zákazníky na cestách. V současnosti zastřešuje 12 značek, mezi kterými jsou i mezinárodní řetězce. Ve svých provozovnách a obchodních jednotkách s více než 600 zaměstnanci obslouží každý den až 30 000 zákazníků. JLV je držitelem certifikovaného systému jakosti a kvality ISO 22 000 a certifikovaného systému kritických bodů HACCP. Dále je členem mezinárodního sdružení IRCG (International Rail Catering Group) sdružující nejvýznamnější cateringové organizace poskytující služby na železnici. JLV je rovněž členem Česko-německé obchodní a průmyslové komory a svazu dopravy ČR. V rámci dalšího rozvoje hledá vhodného uchazeče na pozici: Operativní nákupčí (pozice je vhodná i pro absolventy) Hlavní úlohou a cílem operativního nákupčího je zajištění, aby bylo zboží a suroviny ve správný čas, za správné ceny ve stanovené kvalitě na správném místě. Z toho plyne následující agenda a odpovědnosti

Klíčové odpovědnosti:

  • odpovědnost za operativní nákup tzn. vedení poptávkových řízení (suroviny, zboží, služby) vyjednávání obch. a cenových podmínek s dodavateli a uzavírání smluv, řešení reklamací a nedodávek, evidence cenových dodatků a systémová nastavení v ERP systému.
  • odpovědnost za nákup svěřeného sortimentu
  • odpovědnost za nákup zboží ze zahraničí (komunikace s celním úřadem v rámci importu zboží z EU, které je celním řízením zatížené)
  • ve spolupráci s manažerem nákupu organizace a realizace výběrových řízení formou E-aukce, poptávková řízení
  • vyhotovování reportů a analýz (ad-hoc, pravidelné obch. analýzy, hodnocení)

Požadujeme:

  • Minimálně ukončené SŠ
  • Zkušenosti min na pozici asistent nákupu či referent nákupu a obchodu/ výhodou
  • Znalost nákupních procesů/ výhodou
  • Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Anglický jazyk, min. úroveň A2 (slovem, písmem)
  • Analytické myšlení, znalost MS office
  • Zkušenosti v potravinářství výhodou

Osobnostní předpoklady:

  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Asertivita a odolnost vůči stresu
  • Tah na branku a schopnost dotahování věcí do konce
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Zaškolení pro danou pozici
  • Zázemí velké stabilní české společnosti
  • Atraktivní, zajímavou a různorodou práci
  • Dynamické prostředí
  • Motivační a transparentní finanční ohodnocení
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Motivační a transparentní finanční ohodnocení

Zaměstnanecké benefity:

  • závodní stravování / příspěvek až 76 Kč denně
  • 13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)
  • po roce příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • firemní fitness zdarma i pro rodinné příslušníky
Nástup: možný ihned / případně dle dohody Mzda: 30 000 - 40 000 Kč Motivační program: % odměna z dosažené úspory za dané období ve svěřeném sortimentu
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Chodovská 228/3)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Zařazeno v oborech:

Obchod
Nákupčí

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

30000 - 40000 Kč/měs.

Datum zadání:

3.12.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce

Obchodník LANDMARK HOLDING a.s. | Praha 4
Pitný režim, Multisport karta, Notebook, Mobilní telefon, Finanční bonusy, …

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */