Nabídka již není aktuální

Zajímáte se o pracovní pozici, kde byste byli v kontaktu se zákazníkem, komunikovali napříč odděleními nákupu, logistiky, výroby a odpovídaly za včasné a správné dodání materiálu, optimalizaci logistiky, úspory a zautomatizování výrobního procesu u zákazníka? Pošlete nám svůj životopis na pozici: ON SITE CUSTOMER SERVICE (BRNO)

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Zodpovědnost za komunikace se zákazníkem (i v anglickém jazyce)
  • Spolupráce na nastavění procesů zajištění dodávek, optimalizace logistiky
  • Automatizace výrobního procesu u zákazníka, hledání vhodných řešení
  • Zpracování objednávek a řešení reklamací
  • Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby u zákazníka

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technické)
  • Zkušenosti s jednáním se zákazníkem a s dodavateli (technické a obchodní záležitostí)
  • Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
  • Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
  • Rozhodnost, schopnost najít řešení

NABÍZÍME:

  • Motivující finanční ohodnocení (13. plat)
  • Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
  • Práce v přátelském kolektivu v stabilní firmě
  • Místo pracoviště: Brno
  • Nástup: dle dohody
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email [e-mail byl skryt] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 495 524 Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Jihomoravský kraj

Datum zadání:

23.7.2017
/* Not affection functionality */