Office Assistant pro online klenotnictví

Nabídka již není aktuální.


Klenotnictví Eppi hledá novou posilu do svého týmu. Momentálně sháníme kolegu/kolegyni na pozici asistenta našeho produktového manažera. Jedná se o práci na částečný úvazek v naší pražské kanceláři. Nástup je možný ihned, ideálně co nejdříve.

Kdo vlastně jsme?

Jsme mladá a dynamicky se rozvíjející společnost. Máme přátelský a nadšený tým, který věří ve svůj potenciál. Baví nás růst a neustále se posouvat dál. Naší vizí je rozšířit na českém a slovenském trhu novou zkušenost s nakupováním šperků. Důraz klademe na kvalitu, transparentnost a kontakt se zákazníkem. Vzhledem k přirozenému růstu našeho podnikání chceme v současné době rozšířit náš tým, abychom mohli zajistit poskytování výjimečných zákaznických služeb všem našim zákazníkům.

Jakou práci nabízíme?

Rozhodně ne nudnou a stereotypní :) Budeš mít možnost nahlédnout do několika oblastí našeho fungování - budeš pomáhat našemu produktovému manažerovi s jeho každodenními úkoly, ale také s přípravou zásilek k odeslání a s další administrativou, která souvisí s chodem naší kanceláře.

Hlavní pracovní náplní bude:

    • Nošení zásilek na poštu, celnici nebo puncovní úřad
    • Vyzvedávání šperků od zlatníků a dodavatelů
    • Asistování našemu office manažerovi při každodenních administrativních činnostech
    • Pomoc s balením a odesíláním produktů
    • Pomoc s udržováním příjemného a čistého prostředí naší kanceláře
    • Objednávání společných pátečních obědů, vyzvedávání květin a další příjemné činnosti spojené s chodem naší kanceláře :)

Z popisu práce je zřejmé, že velkou část pracovní doby budeš trávit mimo naši kancelář na různých pochůzkách. Rozhodně nebudeš sedět jenom u stolu za počítačem, naopak se jedná se rozhodně o pozici, kde budeš hodně v pohybu a fyzicky aktivní.

Pracovní doba bude flexibilní. Tvoji pomoc budeme potřebovat většinou každý den na 4-6 hodin. Všechno záleží do určité míry na našich momentálních potřebách, protože někdy je práce více, někdy méně. Zároveň ale rádi vyjdeme vstříc i Tvým požadavkům, pracovní dobu si budeš moct přizpůsobit podle svých časových možností a pokud bude vše hotové, můžeš mít někdy volné pátky. Důležité pro nás ale je, abys byl k dispozici v čase okolo Vánoc, kdy máme hlavní sezónu.

Na začátek se jedná o práci na částečný úvazek, ale v každém případě hledáme někoho na dlouhodobou spolupráci. Rozhodně je prostor pro další posun a růst a časem se může pozice změnit na plný úvazek, pokud budeme všichni spokojení :)

Koho přesně hledáme?

Nová posila bude důležitou součástí našeho mladého týmu. Hledáme někoho, kdo mezi nás dobře zapadne a kdo nás dobře doplní nejenom svými schopnostmi, ale co je v malém týmu obzvlášť důležité - i svou osobností :)

Nevyžadujeme žádné speciální znalosti nebo zkušenosti v oboru. Důležité je pro nás hlavně nadšení pro práci. Kromě toho hledáme někoho kdo:

    • je zodpovědný a je schopný pracovat samostatně
    • je pečlivý a spolehlivý
    • má dobré komunikační schopnosti a rád jedná s lidmi
    • dokáže si dobře zorganizovat svoje úkoly tak, aby stíhal všechny deadliny
    • je flexibilní, dokáže se rychle rozhodvat a pohotově reagovat na neustále se měnící podmínky
    • je schopný pracovat pod tlakem a zvládá řešit stresové situace

Co za to (kromě práce :) ) můžeme nabídnout my?

Je pro nás důležité vzdělávání a sdílení znalostí. Rádi Tě naučíme nové věci, které bys mohl pro svou práci potřebovat. V případě dlouhodobé spolupráce Ti nabízíme možnost v rámci firmy růst, neustále se rozvíjet a zapojovat se do nových oblastí a úkolů.

Finanční podmínky dohodneme individuálně. Už teď Ti ale můžeme zaručit, že půjde o pozici flexibilní, v přátelském a dynamickém prostředí malé firmy a mladých lidí.

A i když by se to na první pohled mohlo zdát, není to u nás jen o práci :) Pracovní prostředí a vztahy se snažíme zpříjemňovat, jak to jenom jde. Mezi naše společné aktivity tak patří třeba páteční obědy, ranní jóga, gurmánské a sportovní teambuildingy nebo návštěvy šperkařských veletrhů. Víc už ale teď neprozradíme.

Pokud Tě naše nabídka zaujala a měl/a bys zájem s námi spolupracovat, pošli nám prosím své CV. vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na ústní pohovor. Budeme se těšit! :)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 1 (Vodičkova 791/41)

Typ smluvního vztahu:

Práce na dohodu

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Sick days, Příspěvek na stravu, Pružná pracovní doba,

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

21.6.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

Back Office Manager (M/Ž) Mark2 Corporation Czech, a.s. | Praha 1

/* Not affection functionality */