! Office asistent/ka !
Nabídka již není aktuální.
Přinášíme Vám novou příležitost spolupráce s Promoteri.eu na HPP či živnost!
Vyznáte se v chodu kanceláře, umíte pracovat s pokladními doklady, zpracovávat faktury, vytvářet administrativní podporu kolegům? Dáváte přednost prostředí, kde se opravdu každý den něco děje v 6 ti členném týmu, před fádní rutinou a korporátními standardy? Tak čtěte dále, třeba by se Vám u nás líbilo…
Co Vás čeká?
• Evidence zakázek v on-line systému, agenda spojená se správou smluv, obsluha datové schránky
• Správa firemní pokladny, vystavování faktur, zaúčtování přijatých faktur a pokladních dokladů
• Archivace dokumentů, správa firemní korespondence
• Zajišťování kancelářských potřeb, správa kancelářských prostor a skladu
• Správu a provoz vozového parku
• Péče o návštěvy, příprava zasedacích místností
• Formality při nástupu nového pracovníka
Nebudeme vám mazat med kolem pusy. Bude to práce o dvou kůrkách, jako každá jiná. I my máme své chyby, spoustu věcí ještě nemáme dotažených, mohli bychom je dělat lépe, rychleji, efektivněji...
Potřebujeme právě Vás, protože:
• Máte praktické dovednosti, které nám pomůžou náš skvěle rozjetý produkt rozšířit mezi další zákazníky
• Dokážete být zodpovědný/á za vlastní rozhodnutí, máte aktivní přístup k řešení problematických a vypjatých situací
• Neustále přemýšlíte nad tím, jak dělat s menší dřinou a větším užitkem
• Jste chodící spolehlivost a zodpovědnost
Benefity:
• mobilní telefon, notebook
• flexibilní začátek/konec pracovní doby a možnost občasné práce z domova
• individuální rozvržení pracovní doby a vlastní organizace náplně práce
• zdravotní volno/sickday
• dog-friendly a children-friendly office
Máte-li chuť se o spolupráci dozvědět více, vezměte klávesnici a napište pár řádků o sobě, přiložte CV.
Budeme se s Vámi chtít potkat co nejdříve, pozice je otevřena v podstatě ihned.