Hledáš zajímavou práci, super kolektiv a nemáš rád/a stereotyp? Máš zkušenosti v administrativě? Potom jsi ten/ta koho hledáme!
Co od Tebe na pozici očekáváme:
▪ Zajišťování administrativní podpory celé společnosti!
▪ Pravidelná komunikace s dodavateli a zákazníky na pobočce Praha.
▪ Starost o chod recepce (zajišťování odchozí /příchozí pošty, starost o návštěvy, zajišťování občerstvení apod.)
▪ Spolupráce s účetním oddělením (předávání mezd v hotovosti, zasílání výplatních pásek aj.)
Jaké bys měl/a mít dovednosti:
▪ Uživatelské dovednosti s prací na PC - MS Office (Word, Excel)
▪ Profesionální a reprezentativní vystupování, pečlivost a spolehlivost
▪ SOU vzdělání (SŠ výhodou, nikoli podmínkou)
▪ Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka
▪ Nástup ihned
Co od naší společnosti můžeš očekávat:
▪ Mzdu až 30.000 Kč / měsíc
▪ 5 týdnů dovolené, sick days, multisport karta, masáže, teambuildingy a další společné akce v rámci společnosti
▪ Možnost osobního i profesního růstu!
▪ Zázemí silné a stabilní společnosti - jsme na trhu již 12 let!
▪ A v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
V případě zájmu mě neváhej kontaktovat na ☎️
774 285 555 nebo přímo zaslat svůj životopis na ✉ [e-mail byl skryt].