Office asistent / asistentka - recepční

Nabídka již není aktuální.

Hledáš zajímavou práci, super kolektiv a nemáš rád/a stereotyp? Máš zkušenosti v administrativě? Potom jsi ten/ta koho hledáme!

Co od Tebe na pozici očekáváme:

▪ Zajišťování administrativní podpory celé společnosti! ▪ Pravidelná komunikace s dodavateli a zákazníky na pobočce Praha. ▪ Starost o chod recepce (zajišťování odchozí /příchozí pošty, starost o návštěvy, zajišťování občerstvení apod.) ▪ Spolupráce s účetním oddělením (předávání mezd v hotovosti, zasílání výplatních pásek aj.)

Jaké bys měl/a mít dovednosti:

▪ Uživatelské dovednosti s prací na PC - MS Office (Word, Excel) ▪ Profesionální a reprezentativní vystupování, pečlivost a spolehlivost ▪ SOU vzdělání (SŠ výhodou, nikoli podmínkou) ▪ Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka ▪ Nástup ihned

Co od naší společnosti můžeš očekávat:

▪ Mzdu až 30.000 Kč / měsíc ▪ 5 týdnů dovolené, sick days, multisport karta, masáže, teambuildingy a další společné akce v rámci společnosti ▪ Možnost osobního i profesního růstu! ▪ Zázemí silné a stabilní společnosti - jsme na trhu již 12 let! ▪ A v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv. V případě zájmu mě neváhej kontaktovat na ☎️ 774 285 555 nebo přímo zaslat svůj životopis na ✉ [e-mail byl skryt].

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Datum zadání:

3.2.2019
/* Not affection functionality */