Pracovník v kanceláři - Pobočka Brno
Nabídka již není aktuální.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- udržovat a rozvíjet velmi dobré vztahy se zákazníky firmy
- podporovat zákazníky a řešit jejich potřeby
- aktivně komunikovat s kolegy i z jiných oddělení firmy
- řešit související administrativu
- reportovat Vaše denní a měsíční aktivity
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- řádně ukončené SOU/SŠ vzdělání - bez omezení oboru
- aktivní přístup k práci, ochotu k vlastnímu rozvoji v rámci firmy
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
- běžnou znalost práce na PC na úrovni běžného uživatele
- vlastní nápady, jak práci dělat lépe
Zaměstnanecké výhody, benefity
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti a skvělá občanská vybavenost
- zázemí mezinárodní, stabilní společnosti s regionálními pobočkami v Praze a v Brně
- přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé motivační ohodnocení - možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- v případě aktivního zájmu raketový kariérní růst v rámci společnosti
- nástup možný IHNED, nebo dle dohody s kandidátem
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (Pražákova 1008/69)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Marketing, média, reklama, PR, ObchodReferent/ka, Vkládání dat do počítače, Marketingový výzkum/Průzkum trhu, Online marketing, Telemarketing, Key account manager