ODBORNÝ ASISTENT/-KA DAŇOVÉHO PORADCE - Brno

Nabídka již není aktuální.


Pro menší českou společnost (do 30 lidí), která nabízí svým klientům pomoc v oblasti daňového poradenství (věda a výzkum, optimalizace daní, účtování dotací apod.) právě teď hledám šikovnou asistentku nebo asistenta daňového poradce.  

Uvítáme člověka s juniorními zkušenostmi, který začne pracovat na jednodušších úkolech a s postupným získáváním zkušeností i na úkolech složitějších.

Vaše pracovní náplň by se dala rozdělit do 2 hlavních oblastí

  1. Zajištění kompletní správy odčitatelných položek pro vědu a výzkum
    • práce na různě velkých zakázkách pro naše klienty (u složitějších zakázek součinnost s nadřízeným),
    • konsolidace a ověřování důležitých podkladů,
    • zpracování potřebných dokumentů jako např. odborná stanoviska,
    • komunikace se správci daně (jednání a obhajoba práce na FÚ).

    2. Odborná asistentská práce pro svého přímého nadřízeného/daňového poradce

    • zpracování jednodušších odborných dokumentů (daňové přiznání,....)
    • získávání podkladů a případně úkolování odborníků v 10 členném týmu středního věku,
    • hlídání termínů, 
    • vyřizování telefonátů a e-mailové korespondence,
    • další organizační a administrativní výpomoc dle potřeby,
    • občasné krátké cesty na schůzky s klienty.

 

Koho si na tuto práci představujeme? Sympatického člověka, který

  • má alespoň nižší VŠ vzdělání (šikovný člověk se může vypracovat na daňového poradce a zkouška pak vyžaduje min. bakalářské vzdělání)
  • ví, že tento typ práce ho baví (preferujeme zkušenost na obdobné pozici, ale více než zkušenosti je pro nás důležitý potenciál a chuť se tomuto oboru věnovat),
  • rád by pracoval v klidném prostředí, kde má prostor se rozvíjet odborně (ale vzhledem k velikosti společnosti není ani v blízké budoucnosti možnost růstu kariérně),
  • je proaktivní a rychle se učí (dokáže během krátké doby fungovat samostatně a být kolegům nápomocný)
  • zvládá řešit více úkolů současně, umí si vše zorganizovat, předávat informace a dotahovat věci do konce, vnímá detaily a má rád "papíry"
  • je iniciativní a všímavý - dokáže oponovat, přinést konstruktivní kritiku, najít lepší řešení apod. 

 

Proč Vás bude tato práce bavit?

  • stanete se součástí menší české firmy, která má svoje místo na trhu a klade důraz na preciznost odvádění svých služeb a dostání svého slova,
  • budete veden odborníkem a sám se můžete vypracovat na daňového poradce (budeme jenom rádi)
    • získáte platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a stravenky,
    • příspěvek 1000 Kč/rok na sport nebo kulturu,
  • pracovní smlouva je na dobu neurčitou,
  • místo výkonu práce je v moderní vilce v centru Brna (dobrá dostupnost MHD i autem) 

 

Doplňující informace

  • termín nástupu červenec/srpen 2017 (z důvodu delší doby na předání úkolů od kolegyně)
    • první kolo výběrového řízení je telefonické, druhé kolo pak přímo s budoucím přímým nadřízeným na půdě společnosti.

 

Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934 Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis a motivační dopis na e- mail martina@martinakolackova.cz  Těším se na Vás Martina 

 

Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.


informace

Zadavatel:

Fyzická osoba - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Kultura, Stravenky, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

18.6.2017
/* Not affection functionality */