ODBORNÝ ASISTENT/-KA DAŇOVÉHO PORADCE - Brno
Nabídka již není aktuální.
Pro menší českou společnost (do 30 lidí), která nabízí svým klientům pomoc v oblasti daňového poradenství (věda a výzkum, optimalizace daní, účtování dotací apod.) právě teď hledám šikovnou asistentku nebo asistenta daňového poradce.
Uvítáme člověka s juniorními zkušenostmi, který začne pracovat na jednodušších úkolech a s postupným získáváním zkušeností i na úkolech složitějších.
Vaše pracovní náplň by se dala rozdělit do 2 hlavních oblastí
- Zajištění kompletní správy odčitatelných položek pro vědu a výzkum
- práce na různě velkých zakázkách pro naše klienty (u složitějších zakázek součinnost s nadřízeným),
- konsolidace a ověřování důležitých podkladů,
- zpracování potřebných dokumentů jako např. odborná stanoviska,
- komunikace se správci daně (jednání a obhajoba práce na FÚ).
2. Odborná asistentská práce pro svého přímého nadřízeného/daňového poradce
- zpracování jednodušších odborných dokumentů (daňové přiznání,....)
- získávání podkladů a případně úkolování odborníků v 10 členném týmu středního věku,
- hlídání termínů,
- vyřizování telefonátů a e-mailové korespondence,
- další organizační a administrativní výpomoc dle potřeby,
- občasné krátké cesty na schůzky s klienty.
Koho si na tuto práci představujeme? Sympatického člověka, který
- má alespoň nižší VŠ vzdělání (šikovný člověk se může vypracovat na daňového poradce a zkouška pak vyžaduje min. bakalářské vzdělání)
- ví, že tento typ práce ho baví (preferujeme zkušenost na obdobné pozici, ale více než zkušenosti je pro nás důležitý potenciál a chuť se tomuto oboru věnovat),
- rád by pracoval v klidném prostředí, kde má prostor se rozvíjet odborně (ale vzhledem k velikosti společnosti není ani v blízké budoucnosti možnost růstu kariérně),
- je proaktivní a rychle se učí (dokáže během krátké doby fungovat samostatně a být kolegům nápomocný)
- zvládá řešit více úkolů současně, umí si vše zorganizovat, předávat informace a dotahovat věci do konce, vnímá detaily a má rád "papíry"
- je iniciativní a všímavý - dokáže oponovat, přinést konstruktivní kritiku, najít lepší řešení apod.
Proč Vás bude tato práce bavit?
- stanete se součástí menší české firmy, která má svoje místo na trhu a klade důraz na preciznost odvádění svých služeb a dostání svého slova,
- budete veden odborníkem a sám se můžete vypracovat na daňového poradce (budeme jenom rádi)
- získáte platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a stravenky,
- příspěvek 1000 Kč/rok na sport nebo kulturu,
- pracovní smlouva je na dobu neurčitou,
- místo výkonu práce je v moderní vilce v centru Brna (dobrá dostupnost MHD i autem)
Doplňující informace
- termín nástupu červenec/srpen 2017 (z důvodu delší doby na předání úkolů od kolegyně)
- první kolo výběrového řízení je telefonické, druhé kolo pak přímo s budoucím přímým nadřízeným na půdě společnosti.
Máte-li dotaz, volejte na číslo 702 003 934 Pokud ale už po přečtení cítíte, že je to nabídka pro Vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis a motivační dopis na e- mail martina@martinakolackova.cz Těším se na Vás Martina
Odesláním Vašeho životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.