Odborná asistentka / odborný asistent

Nabídka již není aktuální.


Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku administrativu a nebojí se práce v kanceláři s týmem obchodníků.

Co bude vaší náplní práce?

    • správa poptávek klientů a jejich přerozdělování interním obchodníkům,
    • práce s firemním CRM systémem (na evidenci klientů a smluv),
    • evidence a výpočet obchodnických provizí,
    • telefonická a e-mailová komunikace s obchodníky, firemními partnery a klienty (firemní novinky, pozvánky na firemní akce, pomoc s firemními produkty a procesy,...),
    • sepisování a správa smluvní dokumentace (firemní smlouvy, potvrzení, výpisy,...),
    • evidence smluv, tvorba pravidelných reportů ohledně obchodních výsledků,
    • párování plateb s firemním účtem a smlouvami, odesílání pravidelných firemních plateb,
    • skenování a tisk materiálů, organizace složek na firemním disku,
    • školení obchodníků na firemní procesy firmy, kontrola jejich dodržování,
    • zápis obchodnických porad a následné dosledování úkolů obchodníků.

Určitě se přihlaste, pokud

    • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
    • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
    • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
    • dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.

Co byste měl/a splňovat?

    • mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
    • samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace,
    • být flexibilní a odolný/á vůči stresu,
    • vlastnit řidičský průkaz sk. B,
    • výhodou je psát všemi deseti.

Co nabízíme?

    • přátelský tým lidí, kde se vzájemně podporujeme,
    • prostor pro sebeuplatnění, realizaci vlastních nápadů,
    • možnost pracovního i osobního růstu,
    • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
    • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
    • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené.

Nástup: čím dříve, tím lépe :)
Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na vás! :)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Vídeňská 101/119)

Typ smluvního vztahu:

Benefity:

Flexi – poukázky, Notebook, Stravenky, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

25.11.2019
/* Not affection functionality */