Obchodník / sales engineer
FENIX SEARCH s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Místo výkonu práce: Olomoucký kraj a Zlínský kraj
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
PRODUKT: KOMPONENTY PRO VÝROBNÍ STROJE A LINKY
Mezinárodní stabilní společnosti s vedoucím postavením na trhu v oblasti automatizace hledá kandidáta na pozici OBCHODNÍK / SALES ENGINEER.
JAKÉ AKTIVITY BUDE OBCHODNÍK VYKONÁVAT?
- Akvizice nových zákazníků v regionu Olomouc, Šumperk, Prostějov, Jeseník
- Aktivní péče a návštěvy u stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů
- Práce v terénu a jednání se zákazníky (přibližně 3 dny v týdnu) + office days v kanceláři v Napajedlech
- Technická podpora a poradenství pro zákazníky ve spolupráci s tech. týmem
- Zjišťování technických podkladů zakázky a následné předání informací o zakázce technikovi
- Organizace a tvorba marketingových aktivit na podporu prodeje
- Sledování konkurenčních aktivit, trendů a tržních podmínek
- Tvorba cenových nabídek pro zákazníky po zapracování
- Spolupráce s týmem, který se skládá z aplikačního inženýra, technické podpory, obchodníka a manažera pobočky
- Počáteční odborné a technické zaškolení probíhá na centrále v Brně
- Zpracování reportů
CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?
- SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (obory zaměřené na průmyslovou automatizaci – výhodou)
- Můžete být absolventem strojírenské školy nebo konstruktérem, který by se rád věnoval obchodu, ale i třeba obchodníkem, který nějaký ten rok už prodává technické komponenty/produkty
- Požadujeme znalosti/zkušenosti v technickém backgroundu (ideálně pneumatické prvky, elektrické pohony, ventily atd.)
- Komunikativní znalost anglického jazyka minimálně úroveň B1, kterou budete využívat při občasných jednáních s manažery společností a současně jako firemní jazyk
- Člověk na této pozici, by měl mít technické znalosti a zkušenosti s komponenty pro výrobní stroje a linky (ovládat čtení z výkresové dokumentace), aby mohl informace od zákazníka předat technikovi
- Orientace v pneumatických schématech – výhodou
- Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič – sám denně jezdí za zákazníky a na obchodní jednání
- Uživatelské znalosti PC a MS Office pro zadávání a zpracování zakázek a s tím spojené administrativy v evidence a pořadí zakázek
- Ovládat prezentační, komunikační a obchodní dovednosti, při jednání s novými zákazníky
- Pozitivní přístup s orientací na zákazníka, tah na branku
- Chuť a motivaci nadále rozvíjet své profesní schopnosti
CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?
- Moderní a příjemné pracovní prostředí
- Týmové pracovní prostředí, které si přes svoji velikost zachovává rodinného ducha
- Zajímavou, tvůrčí a samostatnou pracovní pozici
- Osobní a odborný růst s individuálním přístupem
- Školící program, který vedou odborníci společnosti
- Mobilní telefon a notebook
- Služební automobil i pro soukromé účely
- Jazykové a odborné kurzy zdarma během pracovní doby
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Olomoucký kraj (Malinovského náměstí 603/4)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
ObchodMezinárodní obchod, Obchodní zástupce, Pracovník reklamačního oddělení, Vedoucí prodejny/provozu