Obchodník / sales engineer

Nabídka již není aktuální.


Místo výkonu práce: Olomoucký kraj a Zlínský kraj

Termín nástupu: ihned nebo dohodou

PRODUKT: KOMPONENTY PRO VÝROBNÍ STROJE A LINKY

Mezinárodní stabilní společnosti s vedoucím postavením na trhu v oblasti automatizace hledá kandidáta na pozici OBCHODNÍK / SALES ENGINEER.

JAKÉ AKTIVITY BUDE OBCHODNÍK VYKONÁVAT?

    • Akvizice nových zákazníků v regionu Olomouc, Šumperk, Prostějov, Jeseník
    • Aktivní péče a návštěvy u stávajících zákazníků a rozvoj obchodních vztahů
    • Práce v terénu a jednání se zákazníky (přibližně 3 dny v týdnu) + office days v kanceláři v Napajedlech
    • Technická podpora a poradenství pro zákazníky ve spolupráci s tech. týmem
    • Zjišťování technických podkladů zakázky a následné předání informací o zakázce technikovi
    • Organizace a tvorba marketingových aktivit na podporu prodeje
    • Sledování konkurenčních aktivit, trendů a tržních podmínek
    • Tvorba cenových nabídek pro zákazníky po zapracování
    • Spolupráce s týmem, který se skládá z aplikačního inženýra, technické podpory, obchodníka a manažera pobočky
    • Počáteční odborné a technické zaškolení probíhá na centrále v Brně
    • Zpracování reportů

CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?

    • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (obory zaměřené na průmyslovou automatizaci – výhodou)
    • Můžete být absolventem strojírenské školy nebo konstruktérem, který by se rád věnoval obchodu, ale i třeba obchodníkem, který nějaký ten rok už prodává technické komponenty/produkty
    • Požadujeme znalosti/zkušenosti v technickém backgroundu (ideálně pneumatické prvky, elektrické pohony, ventily atd.)
    • Komunikativní znalost anglického jazyka minimálně úroveň B1, kterou budete využívat při občasných jednáních s manažery společností a současně jako firemní jazyk
    • Člověk na této pozici, by měl mít technické znalosti a zkušenosti s komponenty pro výrobní stroje a linky (ovládat čtení z výkresové dokumentace), aby mohl informace od zákazníka předat technikovi
    • Orientace v pneumatických schématech – výhodou
    • Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič – sám denně jezdí za zákazníky a na obchodní jednání
    • Uživatelské znalosti PC a MS Office pro zadávání a zpracování zakázek a s tím spojené administrativy v evidence a pořadí zakázek
    • Ovládat prezentační, komunikační a obchodní dovednosti, při jednání s novými zákazníky
    • Pozitivní přístup s orientací na zákazníka, tah na branku
    • Chuť a motivaci nadále rozvíjet své profesní schopnosti

CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

    • Moderní a příjemné pracovní prostředí
    • Týmové pracovní prostředí, které si přes svoji velikost zachovává rodinného ducha
    • Zajímavou, tvůrčí a samostatnou pracovní pozici
    • Osobní a odborný růst s individuálním přístupem
    • Školící program, který vedou odborníci společnosti
    • Mobilní telefon a notebook
    • Služební automobil i pro soukromé účely
    • Jazykové a odborné kurzy zdarma během pracovní doby
    • 5 týdnů dovolené
    • Příspěvek na stravování

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Olomoucký kraj (Malinovského náměstí 603/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

1.8.2017
/* Not affection functionality */