Nabídka již není aktuální.


Naším klientem je přední výrobní společnost působící v oblasti železniční dopravy. Se současnými cca 1.000 zaměstnanci je jedním z největších zaměstnavatelů v regionu.

Klientela společnosti jsou jak české, tak převážně zahraniční (především evropské) společnosti ze soukromého i státního sektoru.

 

Klíčové činnosti a úkoly

 

Klíčovým úkolem nového Obchodního ředitele je především rekonstrukce stávající obchodní strategie, a to především:

    • restrukturalizace obchodního oddělení vč. personálního obsazení, personálních činností a systému odměňování (nyní cca 20 lidí)
    • analýza stávajících zákazníků, podmínek kontraktů a vzájemné zhodnocení spolupráce
    • kategorizace zákazníků
    • navázání úzkých kontaktů s TOP zákazníky, nové nastavení podmínek a posílení renomé k dlouhodobé a spolehlivé spolupráci
    • vybudování nové marketingové strategie
    • příprava obchodních plánů, spolupráce napříč společností v oblasti plánování (finanční plány, výrobní plány)
    • podílení se v oblasti výzkumu a vývoje na maximálním a efektivním využití výrobních kapacit

 

Hlavním (nikoliv však jediným) indikátorem úspěchu je nárůst tržeb se zachováním plánované maržovosti společnosti.  Při úspěšné spolupráci se předpokládá účast nového Obchodního ředitele v Představenstvu společnosti.

Profil, požadavky na kandidáta

Hledáme kandidáta s prokazatelnými manažerskými zkušenostmi na úrovni top managementu ve strojírenství. Preferujeme uchazeče s obchodním backgroundem a silnými manažerskými schopnostmi.

Vhodný kandidát by měl mít minimálně 5 let zkušeností jako Obchodní ředitel ideálně ve velké české, ale i mezinárodní výrobní společnosti s minimálně 400 zaměstnanci.

Dále by měl být silná, vyrovnaná a stabilní osobnost s přirozenou autoritou a vysokou schopností vést a motivovat lidi.

Minimální požadavky:

    • VŠ (technické nebo ekonomické vzdělání)
    • Praxe na obdobné pozici podmínkou
    • Zkušenosti se zakázkovou strojírenskou výrobou
    • Všeobecný zájem o technické obory
    • AJ slovem i písmem, resp. NJ slovem i písmem, RJ navíc velkou výhodou
    • Velmi dobré manažerské schopnosti a dovednosti
    • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
    • Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení

 

Nabízíme:

    • Zodpovědnou a samostatnou práci
    • Práci pro přední společnost v oboru
    • Bonusový systém
    • 5 týdnů dovolené
    • Mobilní telefon
    • Notebook
    • Služební automobil
    • Závodní stravování

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Ústecký kraj

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Notebook, Dovolená navíc, Služební auto, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Zařazeno v oborech:

Ostatní
Ostatní pracovní pozice

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 100 tisíc

Datum zadání:

9.5.2018
/* Not affection functionality */