Obchodní manažer/sales manager výrobních informačních systémů

Nabídka již není aktuální.


Pro našeho klienta - zahraniční společnost poskytující technické, inženýrské a poradenské služby pro výrobní zařízení, hledáme nového kolegu/ na pozici Obchodní manažer výrobních informačních systémů.

Náplň práce

Informační systém pro řízení výroby představuje klíčový zdroj informací u výrobních společností o aktuálním stavu jejich výrobních procesů, plnění zakázek, využití strojů a plnění norem.

  • aktivní vyhledávání a oslovování cílové skupiny potencionálních zákazníků

  • navazování obchodních vztahů s klíčovými zákazníky, vytváření a budování efektivních partnerství

  • příprava a prezentace výrobního IS zákazníkům, ve výběrových řízeních, na veřejných akcích a seminářích

  • nabízení a prezentace výrobních informačních systémů u zákazníků

  • spolupráce s technikem při analýze výrobního procesu a systému zákazníka

  • zpracování cenových a smluvních nabídek, jednání o smluvních podmínkách a spolupráce na přípravě obchodních smluv

  • efektivní řešení zákaznických problémů, kontrola rozpracovaných zakáz

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání technického, obchodního nebo manažerského směru

  • komunikační dovednosti a schopnosti přesvědčit a budovat partnerské vztahy

  • rétorické dovednosti a vysoký standard reprezentace

  • vlastní kreativitu, schopnost plnění obchodních cílů

  • analytické a technické myšlení v oblasti výrobních procesů

  • flexibilitu a pracovní nasazení 

  • znalost AJ slovem i písmem na komunikační úrovni

  • ŘP sk. B, aktivního řidiče s ochotou cestovat

    Výhodou mohou být i některé z následujících znalosti a zkušenosti:

  • s řízením projektů, ideálně v oblasti implementace informačních systémů

  • s prací ve výrobních společnostech a zvyšováním efektivity procesů

  • v oblasti průmyslového inženýrství a poradenství

  • s nasazováním softwarových aplikací a průmyslovou automatizací

    znalosti německého, případně i dalších evropských jazyků

Nabízíme

  • moderní pracoviště a pracovní zázemí v Brně

  • vysokou odbornou a profesionální podporu vedení společnosti

  • služební vůz i k soukromým účelům

  • flexibilní pracovní dobu

  • firemní notebook a mobilní telefon

  • 5 týdnů dovolené

  • příspěvek na penzijní připojištění

  • stravenky

  • nápoje a občerstvení na pracovišti zdarma

  • práci v příjemném neformálním prostředí

  • týmové neformální akce


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Brno (295)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

26.12.2017
/* Not affection functionality */