Obchodní manažer/ka - Manažer obchodního týmu
Nabídka již není aktuální.
Hledáte výzvu a rádi posouváte věci neustále dopředu? Rádi dosahujete hvězdných výsledků a vymýšlíte neustále nové vychytávky? Chybí vám v současném zaměstnání náplň práce, která má šťávu? Pokud ano, tak chceme právě vás.
Co vás bude čekat, pokud se stanete obchodním manažerem našeho obchodního oddělení? Budete zodpovědní za kontrolu, růst a rozvoj obchodního týmu. Hlavní zodpovědností budou samozřejmě obchodní výsledky vašeho oddělení. Jedná se o klíčovou pozici v managementu, hledáme tedy silně vyzrálou a samostatnou osobnost, která umí věci dotahovat do konce a nemusí být neustále urgována.
Pozice je přímo podřízená výkonnému řediteli, je tedy potřeba umět si obhájit své výsledky, umět argumentovat, přicházet s novými nápady, inovacemi a neustále projekt posouvat.
Určitě nehledáme osobu, která vše odkýve a nedokáže si prosadit své názory a v případě, že se danému oddělení nedaří plnit, tak jen sedí a hledá důvody, proč to nejde, místo způsoby, aby to šlo.
Náplní vaší práce bude:
- Zodpovědnost za obchodní výsledky vašeho týmu.
- Vedení, motivace a controlling týmu obchodníků - telesales a i obchodníci v terénu.
- Rozvoj a rozšíření obchodního oddělení ve spolupráci s personálním oddělením - především regionální obchodníci.
- Aktivní participace na procesním i organizačním rozvoji obchodního oddělení - být schopen nastavit procesy, správné fungování....
- Naplňování obchodní strategie a případné návrhy na změny.
- Produktový management ve spolupráci s marketingovým oddělením.
- Kontrola a dohled nad správným vytvářením akcí a to především z obchodního a prodejního hlediska.
- Plánování, organizování a realizování školení pro stávající i nově nastupující obchodníky ve spolupráci s dalšími členy týmu
- Dohled nad plněním aktivit, hovorů, nastavených plánů u jednotlivých obchodníků.
- Administrativa spojená s obchodním oddělením.
- Reporting výkonnému řediteli a úzká spolupráce s ním.
Dovednosti a znalosti, které u nás budete potřebovat:
- SŠ/VŠ vzdělání.
- Praxe na manažerské pozici min. 5 let - zkušenost s vedením týmu obchodníků, nastavování procesů...atd.
- Schopnost vést a motivovat svěřený tým.
- Orientace na čísla a výborný timemanagement.
- Pozitivní a dynamickou osobnost.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost prosadit si svůj vlastní názor.
- Obchodního a týmového ducha, přirozenou autoritu.
- Analytické myšlení a selský rozum.
Oceníme vás nejen penězi:
- Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra.
- U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
- Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace v oblasti rozvojevlastního obchodního týmu a možností samostatného plánování své práce.
- Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v oblasti obchodu, slevového businessu a internetového marketingu.
- Výše mzdy se bude odvíjet od výsledků vašeho týmu. Skládá se z fixní složky a osobního ohodnocení.
- Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 42 000,-/rok.
- Na této pozici je také možnost služebního vozidla, které můžete využívat i k soukromým účelům…notebook a mobilní telefon bereme jako samozřejmost.
- Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kávu a pitný režim zdarma.
- Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
- Nástup IHNED.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 4 (Doudlebská 1699/5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Pitný režim, Kultura, Notebook, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Marketing, média, reklama, PR, ObchodOnline marketing, Specialista PR, Obchodní zástupce