Obchodně-administrativní pozice, péče o klienty

Nabídka již není aktuální.


Nabízíme nadstandardně ohodnocenou a perspektivní práci pro všechny, kteří rádi komunikují s lidmi. Jedná se o práci ve zprostředkování spotřebitelských úvěrů, která je obchodně-administrativního rázu: péče o naše stávající klienty a komunikace s klienty, kteří se nám sami ozvali a očekávají naši reakci.

Zkušenosti z finanční sféry jsou výhodou (ne však podmínkou). Bojíte se, že nemáte dostatečnou praxi nebo si nepřipadáte dostatečně kvalifikováni? Díky komplexnímu adaptačnímu programu pro nováčky Vás naučíme vše potřebné efektivně a rychle. Podpora od managera daného okresu, fix, volná pracovní doba, zázemí kanceláře v centru města.


Náplň práce:
· Zpracování žádostí
· Zadávání údajů do systému
· Řešení požadavků klientů
· Péče o klientský kmen, řešení požadavků klienta

Náš přátelský tým se těší na Vaše odpovědi.

Typ pracovního poměru: spolupráci zahajujeme na ŽL
Minimální požadované vzdělání: Středoškolské – maturita/vyučení


informace

Zadavatel:

Fyzická osoba - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

J.Seiferta 147/6 (Mělník)

Typ smluvního vztahu:

Práce na živnostenský list

Benefity:

Pitný režim, 13. plat, Home office, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

23.11.2017
/* Not affection functionality */