KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH SLUŽEB - Praha
Nabídka již není aktuální.
Skřivánek s.r.o. hledá do svého týmu v Praze vhodného kandidáta/-tku na pozici:
KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH SLUŽEB
Co bude vaší parketou?
* Stanete se odborníkem v péči o klienty – vše od přijetí poptávky překladu či tlumočení, přípravy nabídek, kalkulací a následné fakturace bude na denním pořádku.
* Budete důležitým spojovacím článkem mezi klienty, překladateli a dalšími odděleními v rámci společnosti.
* Po zaškolení dostanete vlastní obchodní případy a příležitost předvést, co ve vás je…
Jak mezi nás zapadnete?
* Vzdělávání a učení se novým věcem z oboru by vás mělo bavit.
* Cizí jazyky vás nesmí děsit, setkáte se tu s nimi na každém kroku.
* Nesmíte se zaleknout ani práce s lidmi, která může být náročnější než komunikace v cizím jazyce. :)
* Vlci samotáři u nás moc neobstojí, pracujeme totiž v týmech, které táhnou za jeden provaz.
* Pokročilá znalost práce s MS Office je tu povinnou výbavou každého z nás.
Na co se můžete těšit?
* Práci v nadnárodní společnosti, která si udržela přátelskou atmosféru menších firem.
* Podílení se na organizaci kurzů pro zajímavé klienty.
* Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr po dobu 1 roku s možností prodloužení.
* Motivující finanční ohodnocení a využití firemních benefitů například v podobě jazykových kurzů.
* Teambuildingy, inspirativní a přátelské pracovní prostředí, zdokonalení jazykové úrovně.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Na dolinách 153/22)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Multisport karta, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Sick days, Příspěvek na stravu, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, ObchodAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Key account manager, Nákupčí, Obchodní zástupce, Pracovník reklamačního oddělení, Prodavač/ka, Vedoucí prodejny/provozu