Konzultant/ka péče o zákazníky - pošta Mladá Boleslav 1

  • Aktivní komunikace se zákazníky (poskytování informací o pobočce, vyvolávacím systému).
  • Asistence při výběru vhodných služeb a informování o nových produktech.
  • Identifikace potřeb zákazníků a pomoc s jejich řešením.
  • Shromažďování zpětné vazby od klientů.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost
  • Výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
  • Obchodního ducha a obchodní dovednosti
  • Spolehlivost a smysl pro detail
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Zajímavá práce, při které můžete ovlivnit pozitivní vnímání Česká pošta
  • Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat
  • Díky atraktivní pracovní době Vám zbyde čas i pro Vás.
  • Nabízíme zázemí velké pobočky, podporu od kolegů i vedoucího
  • 5 týdnů dovolené
  • Máme pro Vás i další benefity (dotované stravenky, příspěvky na dětské tábory, apod.)
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Mladá Boleslav

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

24.11.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */