Konzultant helpdesku (35-45.000 Kč, případně dle dohody)
Nabídka již není aktuální
Pro svého klienta, významnou tuzemskou společnost v oblasti telekomunikačních technologií (s neformální firemní kulturou), hledáme vhodného kandidáta/ku
Konzultant helpdesku (35-45.000 Kč, případně dle dohody)
Vaše náplň práce
Práce vhodná pro nadšence, tvrdohlavce, geniální vizionáře, skvělé vykonavače i tahouny, introverty a extroverty a dokonce i podivíny. Najde se zde každý
Náplň práce:
Návrh řešení (analýza), zaškolení a asistence uživatelům helpdeskového systému Konfigurace helpdeskového systému Podpora uživatelů při provozu Rozvoj helpdesku – analýza a zadání pro vývoj Váš profil Znalost firemních procesů Schopnost orientace v potřebách zákazníka Aktivní naslouchání Schopnost aktivní komunikace se zákazníkem - argumentace Zkušenosti s vedením projektů velkou výhodou Praxi v implementaci nějakého systému typu evidence ( ERP/CRM) velkou výhodou Flexibilitu, empatii, zájem o vlastní rozvoj Samostatnost a vnitřní motivaci Zkušenosti v IT Znalost Aj na alespoň základní úrovni Naše nabídka Zajímavou práci ve firmě, kde panuje pohodová atmosféra, a která si hodně zakládá na fungujících osobních vztazích uvnitř týmu Možnost částečné práce na home office Odborné i jazykové kurzy Zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající nasazení Penzijní připojištění, stravenky, mobil, příspěvek na sportovní vyžití, občerstvení na pracovišti Možnost profesního růstu a možnost vedení malého týmuNástup:
- dohodou