IT Specialista uživatelské podpory - Praha
Nabídka již není aktuální.
Hledáme kandidáty/kandidátky do týmu poskytující uživatelskou podporu koncovým uživatelům.
Pracovní náplň:
• Odpovědnost za procesování a řešení požadavků klientů v oblasti podpory IT
• Řízení životního cyklu incidentů
• Řešení požadavků v prostorách klientů společnosti
• Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podpory
• Instalace a konfigurace systémového a programového vybavení
• Komunikace s uživateli po emailu, telefonu i osobně
Nabízíme:
• Atraktivní finanční ohodnocení
• Dlouhodobou stabilní spolupráci na pracovní smlouvu nebo IČO (živnostenský list)
• Zázemí středně velké stabilní společnosti
• Možnost odborného rozvoje v oblasti IT (školení, certifikace)
• Přátelskou firemní kulturu s důrazem na týmovou spolupráci
• V případě pracovní smlouvy 5 týdnů dovolené, 3 sickdays a benefity společnosti (výuka anglického jazyka, dotovaná Multisport karta, vzdělávání/školení, příspěvek na penzijní připojištění, jednorázový příspěvek na dopravu, pracovní výročí)
• Nástup možný ihned
• Lokalita práce - Praha
Požadujeme:
• Středoškolské vzdělání
• Aktivní znalost produktů Microsoft Windows Server, Workstation, Active Directory
• Obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí
• Angličtina - pokročilá úroveň (B1)
• Oceníme každou zkušenost v oblasti podpory uživatelů
V případě zájmu nám zašlete Váš životopis.
Těšíme se na vaše reakce!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Na strži 1702/65)Typ práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Lékařské prohlídky, Multisport karta, Notebook, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
IT / Vývoj softwaruDatabázový administrátor, Servisní technik, Správce informačního systému, Správce sítí