IT Specialista uživatelské podpory - Praha

Nabídka již není aktuální.


Hledáme kandidáty/kandidátky do týmu poskytující uživatelskou podporu koncovým uživatelům.

Pracovní náplň:

• Odpovědnost za procesování a řešení požadavků klientů v oblasti podpory IT
• Řízení životního cyklu incidentů
• Řešení požadavků v prostorách klientů společnosti
• Řešení technických problémů přes nástroje vzdálené podpory
• Instalace a konfigurace systémového a programového vybavení
• Komunikace s uživateli po emailu, telefonu i osobně

Nabízíme:

• Atraktivní finanční ohodnocení
• Dlouhodobou stabilní spolupráci na pracovní smlouvu nebo IČO (živnostenský list)
• Zázemí středně velké stabilní společnosti
• Možnost odborného rozvoje v oblasti IT (školení, certifikace)
• Přátelskou firemní kulturu s důrazem na týmovou spolupráci
• V případě pracovní smlouvy 5 týdnů dovolené, 3 sickdays a benefity společnosti (výuka anglického jazyka, dotovaná Multisport karta, vzdělávání/školení, příspěvek na penzijní připojištění, jednorázový příspěvek na dopravu, pracovní výročí)
• Nástup možný ihned
• Lokalita práce - Praha

Požadujeme:

• Středoškolské vzdělání
• Aktivní znalost produktů Microsoft Windows Server, Workstation, Active Directory
• Obecný technický přehled v IT technologiích a základy sítí
• Angličtina - pokročilá úroveň (B1)
• Oceníme každou zkušenost v oblasti podpory uživatelů

V případě zájmu nám zašlete Váš životopis.

Těšíme se na vaše reakce!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Na strži 1702/65)

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Lékařské prohlídky, Multisport karta, Notebook, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc, Sick days, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

11.1.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Analytik automatizace (A381) Košík.cz s.r.o. | Praha

/* Not affection functionality */