Nabídka již není aktuální

Co u nás budete dělat:

  • Zajištění personální administrativy – vznik, zánik, změny
  • Kompletní vedení personální agendy zaměstnanců a jejich složek.
  • Zajištění nástupu nových kolegů – příprava a podpisy smluv.
  • Adaptačního proces
  • HR marketing – sociálních sítíě posilování brandu společnosti jako dobrého zaměstnavatele
  • Nábor nových zaměstnanců
  • Péče o naše kolegy
  • Komunikace s manažery oddělení a podpora v pracovně právní oblasti.
  • Administrativní podpora HR oddělení
  • Reporty

Co k tomu budete potřebovat:

  • praxi na podobné pozici
  • povědomí o HR marketingu
  • znalost zákoníků práce
  • pozitivní myšlení, samostatnost a důslednost
  • znalost AJ (B1)

Co vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou práci ve stabilní a rozrůstající se společnosti
  • možnost zkráceného úvazku (20-30 hodin týdně)
  • volná pracovní doba
  • možnost aktivně se podílet na rozvoji HR oddělení firmy a naučit se něco nového
  • dobré finanční ohodnocení a benefity společnosti

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Datum zadání:

12.2.2018
/* Not affection functionality */