Nabídka již není aktuální.


Máš ve svých věcech pořádek a administrativa tě nevyděsí? Nástupy nových kolegů ti nejsou cizí a zvládáš je proškolit i na BOZP? Orientuješ se v Zákoníku práce a dokážeš poradit po personální stránce nejen svým kolegům, ale také manažerům? Baví tě hlavně recruitment a rád/a si svoji práci zpestříš nějakým pohovorem či zpětnou vazbou s kolegou?

Stále ANO? Tak potom by se ti tato pozice mohla zamlouvat. Hledám k sobě totiž parťáka či parťačku, který(á) po zapracování dokáže převzít celé HR oddělení a stane se tím nejlepším HR manažerem. Přeci jenom mi to už trošku klepe na dveře(čas miminka:)) a potřebuji svého nástupce, kterému budu 100% důvěřovat a svěřím mu své oddělení s naprostým klidem. Určitě to nebude jednoduchá role, ale pokud hledáš práci, kde se rozhodně nebudeš nudit a budeš klíčovou osobou pro společnost, tak pak je tato pozice tou pravou.

Určitě ti dám velkou volnost, nebudeš svázený/á nějakými korporátními pravidly...budeš moci přijít s různými nápady, dělat si věci po svém. Samozřejmě tě do všeho zaučím, ale potřebuji, aby si měl/a i vlastní iniciativu a nečekal/a až tě něčím zaúkoluji. Zároveň se i já ráda od tebe naučím něco nového. Budeme fungovat hodně týmově, ale postupně ti budu dávat větší a větší zodpovědnost.

A ještě něco málo o mně? :) Někdy to se mnou není lehké, ale s kým jo, každý máme své dny :) Mám ráda upřímnost a nesnáším přetvářku, radši si věci říkat narovinu, i když to někdy nemusí být úplně příjemné. Miluji módu a hlavně boty...:D Takže pokud sdílíš stejnou vášeň, tak si budeme hooodně rozumět. Neboj, určitě si budeme rozumět i bez těch bot:)

Co tě u nás čeká a nemine?

    • Zajištění personální administrativy – vznik, zánik, změny...
      • Zodpovědnost za pravidelná a vstupní školení BOZP a PO, vstupní prohlídky, referenční zkoušky a další zákonná školení.
      • Kompletní vedení personální agendy zaměstnanců a jejich složek.
      • Personální podpora napříč celou společností - manažerům a jednotlivým zaměstnancům.
    • Nábor nových zaměstnanců od A až po Z – inzerce, selekce CV, headhunting, organizace VŘ a vedení VŘ – proaktivita a hledání nových zdrojů je zde důležité, jestli čekáš pouze na CV z inzerce, tak zkušení vědí, že se moc nedočkají.
      • Kooperace na náboru hlavně s manažery jednotlivých oddělení - být pro ně tím nejlepším partnerem.
    • HR marketing – správa sociálních sítí, posilování brandu společnosti, koordinace a účast na pracovních veletrzích ve spolupráci s dalšími kolegy.
      • Zpětné vazby se zaměstnanci v průběhu adaptačního procesu.
      • Podílení se na nastavování HR strategie, tvoření motivačních systémů, benefitních systémů atd.
      • Pořádání teambuildingových akcí ve spolupráci s marketingovým oddělením.
      • Postupné převzetí celého HR oddělení od HR manažerky.
    • HR projekty a další ad hoc úkoly.


Jak si tě představuji?

      • Vzdělání SŠ je dostačující.
    • Zkušenosti v HR nutností – důležitá je i zkušenost s pracovněprávními dokumenty, jejich tvorbou a orientací v nich.
      • Praxe s náborem a realizací VŘ, znalost náborových metod s využitím LinkedIn, Facebook aj. je podmínkou, jestli neholduješ sociálním sítím, tak u nás moc neprorazíš.
      • Praktická znalost Zákoníku práce - nepotřebujeme, abys nám předříkával paragrafy, ale jde nám především o to, aby si dokázal případně poradit v personální oblasti.
      • Povědomí o HR marketingu, nemusíš být profík, ale chceme, aby si sledoval moderní trendy a chtěl/a se v oblasti HR nadále rozvíjet.
      • Uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, Word…) – nějaký ten reporting tě nemine.
    • Pozitivní osobnost s dobrým timemanagementem a organizačními schopnostmi.
      • Odpovědnost, důslednost a diskrétnost, budeš hlavní osobou v HR, takže pouštění interních informací určitě nepřichází v úvahu.
      • Samostatnost, nebát se nových věcí – určitě zde není čas na každodenní zaškolování a nejsem člověk, který úkoluje, mám ráda lidi s vlastní iniciativou.
    • Selský rozum je u nás určitě základ.

Na co se u nás můžeš těšit?

      • Seberealizaci v úspěšné české internetové společnosti, která neusíná na vavřínech.
      • U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy.
      • Služební notebook a mobilní telefon je na této pozici samozřejmostí.
    • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí a mimochodem na HR máme nejhezčí výhled z firmy. :)
      • Neustálé vzdělávání se v daném oboru, odborné kurzy na náklady společnosti – potřebujeme, aby ses vzdělával v nových trendech a novelách.
      • Velice příjemné pracovní prostředí s moderním vybavením, relax zónou a terasou - děláme maximum pro to, abyste se u nás cítili, co nejlépe.
    • Máme vlastní benefitní systém formou "Cafeteria" pro tebe v hodnotě až 22 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
      • Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcích.
      • Sick days.
    • Příspěvek na Multisport kartu.

Nástup: klidně Ihned

Těším se na tvoji reakci :) Krásný den ti přeje tvá budoucí parťačka Bára:)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 4 (Doudlebská 1699/5)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Kultura, Notebook, Sick days, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 35 tisíc

Datum zadání:

16.7.2018
/* Not affection functionality */