HR administrátor/ka - Personalista/ka - OBJ2116

Nabídka již není aktuální.


Pracovní náplň:

       -        aktivní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání (telefonicky, e-mailem, osobně)    

       -        vyhledávání vhodných uchazečů o zaměstnání dle požadavků našich klientů

       -        vkládání pracovních pozic našich klientů na pracovní portály

       -        zpracování životopisů dle interních šablony

       -        administrativní práce, reporty

       -        HR činnost v personální agentuře

Nabízíme:

       -        práce v kanceláři 2 dny v týdnu - 3 dny home office v nově otevřeném       obchodně-personálním oddělení

       -        každodenní podpora vedoucí kanceláře

       -        práci v moderní administrativní budově (A), možnost využití letní terasy, relaxačních zón, kulečník v místě                   pracoviště

       -        samostatnou personální a administrativní činnost

       -        zaškolení v rámci vlastního CRM systému

       -        kafetérie v místě pracoviště 

       -        pravidelné měsíční snídaně

       -        práci, která je orientována na výsledek nikoliv čas

       -        kancelář na Praze 5

Požadujeme:

       -        pozitivní přístup

       -        dobré vyjadřovací schopnosti (aktivní komunikace)

       -        znalost práce na PC MS Office podmínkou

       -        samostatnost

       -        ochota učit se novým věcem

       -        praxe výhodou


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 5 (Karla Engliše 3201/6)

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

23.5.2018
/* Not affection functionality */