H4117: Administrativní pracovnice
Personal Consult s. r. o.
Nabídka již není aktuální.
Požadavky:
SOU/SŠ technického zaměření; praxe podmínkou; znalost ekonomie, managementu, správy podniku; dobrá znalost práce na PC; samostatnost; komunikativnost; odolnost vůči stresu; ŘP sk. „B“
Popis:
• příprava podkladů pro účetní firmu
• zapisování dokladů do systému
• statistika prodeje vozidel
• vedené docházky zaměstnanců
• jednání s klienty - telefonická i emailová komunikace
• další administrativní činnosti
• správa procesu nákupu a prodeje vojenské techniky a vybavení
Nabídka:
• různorodá práce
• finanční ohodnocení 15 - 18tis. Kč při nástupu
• nástup možný ihned/dohodou
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Hradec Králové (okres, směr Chlumec nad Cidlinou)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Referent/ka, Správce nemovitosti, Vkládání dat do počítače
Požadované vzdělání:
SOU/výuční listPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
9.8.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
Obsluha nákladní váhy/recepce v H. Králové, hlavní prac. poměr, od 119,-Kč
S.C.SERVIS Group, s.r.o. |
Hradec Králové