H3791: Účetní s AJ
Nabídka již není aktuální.
• měsíční fyzická inventura pokladny
• účtování pokladny
• agenda týkající se režijních faktur
• konfirmace závazků
• závěrkové práce včetně pořízení interních dokladů
• příprava reportingových podkladů – oveheads report
• ad hoc analýza overheadů a ostatních nákladů
• kontrola zaúčtování režijních faktur na nákladová střediska
• kontrola podkladů pro platební styk – autorizace
Požadavky:
SŠ/VŠ ekonomického směru, 3 roky praxe v oboru, znalost podvojného účetnictví, znalost AJ (min. úroveň B2), uživatelská znalost MS Office; pečlivá, spolehlivá a zodpovědná osobnost
Nabídka:
práce v úspěšné nadnárodní společnosti, možnost osobního růstu, zázemí silné mezinárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušeností v rozmezí 20 - 30tis. Kč) + další benefity, 5 týdnů dovolené