H3791: Účetní s AJ

Nabídka již není aktuální.


• měsíční fyzická inventura pokladny

• účtování pokladny

• agenda týkající se režijních faktur

• konfirmace závazků

• závěrkové práce včetně pořízení interních dokladů

• příprava reportingových podkladů – oveheads report

• ad hoc analýza overheadů a ostatních nákladů

• kontrola zaúčtování režijních faktur na nákladová střediska

• kontrola podkladů pro platební styk – autorizace

Požadavky:

SŠ/VŠ ekonomického směru, 3 roky praxe v oboru, znalost podvojného účetnictví, znalost AJ (min. úroveň B2), uživatelská znalost MS Office; pečlivá, spolehlivá a zodpovědná osobnost

Nabídka:

práce v úspěšné nadnárodní společnosti, možnost osobního růstu, zázemí silné mezinárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušeností v rozmezí 20 - 30tis. Kč) + další benefity, 5 týdnů dovolené


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

15.6.2017
/* Not affection functionality */