Finanční a administrativní vedoucí pobočky
Nabídka již není aktuální.
Jste samostatná, vysoce organizačně schopná, pečlivá a komunikativně ovládající AJ?
Hledáme samostatnou osobnost, která dokáže zastřešit hladké fungování firmy po stránce administrativní, finanční i právní.
Čeká Vás:
Kompletní starost o chod pobočky
Administrativa, vedení pokladny, příprava podkladů pro mzdy, HR
Vedení agendy bezpečnosti práce a odpadového hospodářství
Reportování v AJ managementu společnosti
Spolupráce s účetní a právní firmou, finančními úřady apod.
Pracoviště: Jihlava
Co my očekáváme od Vás?
Vzdělání ideálně v oblasti ekonomie, managementu či administrativy
Aktivní znalost AJ
Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, finance, účetnictví
Pracovitost, spolehlivost, dochvilnost
Znalost programů MS Office
Znalost účetního programu Pohoda velkou výhodou
Co Vám nabízíme?
Dlouhodobé zaměstnání u stabilního zaměstnavatele
Zajímavé platové ohodnocení
Služební notebook
Týden dovolené navíc
Firemní benefity
Možnost karierního růstu
Mladý, přátelský kolektiv
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
JihlavaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práce, Ekonomika, finance, účetnictvíAdministrativní pracovnice/ík, Office manager, Sekretářka/Recepční, Fakturant