FIN/HR administrative assistant

Nabídka již není aktuální

Hledáme do našeho týmu nového kolegu/novou kolegyni:

Jaká bude Tvá náplň práce?

*zpracování a kontrola docházek zaměstnanců

*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému

*objednávání a vydávání kancelářských potřeb

*objednávání hotelu, taxi

*archivace dokumentů

*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem

Co bys měl/-a mít?

*středoškolské vzdělání s maturitou

*dobrá znalost MS Excel

*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)

*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost

*zkušenosti v oblasti administrativy/financí/personalistiky výhodou

*znalost systému Oracle výhodou

Co můžeme nabídnout?

*adekvátní finanční ohodnocení

*uplatnění i prohlubování Tvých zkušeností

*práci v přátelském kolektivu

*zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, vánoční bonus, flexibilní pracovní doba, stravenky po odpracování půl roku, káva/čaj k dispozici na pracovišti, hrazené jazykové kurzy, vánoční firemní večírek)

Plat:

20.000 až 24.000 

Životopisy posílejte v českém i anglickém jazyce.

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň

Typ smluvního vztahu:

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

19.10.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Asistentka ředitelky Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s. | Plzeň

Pracovník - asistent pro studio Ing. Ľubomír Bartoš | Plzeň
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Pružná pracovní doba

Pracovník pro studio Ing. Ľubomír Bartoš | Plzeň

Sleva na firemní produkty

Příspěvek na bydlení, Finanční bonusy


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */