Dispečer/ka
Nabídka již není aktuální.
Jako externí personalistka znám velmi dobře firemní prostředí každého mého klienta a dokážu proto lépe plnit jejich požadavky. Dávám přednost individuálnímu přístupu.
Po konzultaci s mým dlouholetým klientem, jehož hlavní činností je velkoobchod a maloobchod se stavebním materiálem, jsme se rozhodli, že hledáme samostatného a zodpovědného člověka na pozici Dispečer/ka.
Co Vás na této pozici čeká?
- Zodpovědnost za sestavování harmonogramu jízd.
- Komunikace s interními i externími dopravci.
- Spolupráce s obchodním, nákupním oddělením a sklady.
- Zajištění efektivní koordinace rozvozů.
- Fakturace dopravy klientům.
- Zpracování reportů a statistik pro vedení společnosti.
Co byste měl/a splňovat?
- Velkou výhodou pro nás bude praxe na obdobné pozici.
- Uvítáme zkušenosti s řízením dopravy ve stavebnictví.
- Budete potřebovat notnou dávku samostatnosti, bez které se na této pozici neobejdete.
- Ovládat práci na PC, zejména MS Excel na pokročilé úrovni.
Co Vám společnost nabízí?
- Práci na HPP v Ostravě – Mariánských Horách.
- Zázemí silné české společnosti s dlouholetou tradicí.
- Efektivní adaptační plán.
- Produktová školení.
- Stravenky.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis na email: [e-mail byl skryt] (do předmětu, prosím, uvádějte název pracovní pozice) a my se Vám ozveme s termínem schůzky. Těšíme se na setkání s Vámi.
Ing. Jana Křenová – externí personalista, www.krenova.cz
Zasláním svého životopisu nám zároveň dáváte souhlas, abychom v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, spravovali a dále zpřístupňovali svým klientům tyto údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, a to až do Vašeho ústního či písemného odvolání. Správa a zpracování údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného výše.