Customer Service Support s nástupem ihned!
ADECCO spol. s r.o.
Poskytování efektivní zákaznické služby zákazníkům, prodejnímu týmu
Zpracování objednávek ve webovém systému a systému SAP, kontrola procesu expedování, fakturování a úhrady v příslušném systému podle definovaných procesů a standardů.
Reakce na interní a zákaznické dotazy týkající se dostupnosti produktů, cen, dodacích lhůt a stavu objednávek
Komunikace se zaměstnanci z jiných oddělení v organizaci, (výroba, sklad, doprava nebo distribuce) za účelem potvrzení stavu objednávek a řešení stížností zákazníků
Vkládání dat do databáze nebo jiných počítačových systémů za účelem udržování aktuálních záznamů o zákaznících
Podpora obchodního týmu
Požadujeme:
Znalost MS OFFICE, Excel, systému SAP výhodou SŠ nebo VŠ vzdělání Znalost anglického jazyka Samostatnost- počet míst - 1