Customer Service Support s nástupem ihned!

Poskytování efektivní zákaznické služby zákazníkům, prodejnímu týmu Zpracování objednávek ve webovém systému a systému SAP, kontrola procesu expedování, fakturování a úhrady v příslušném systému podle definovaných procesů a standardů. Reakce na interní a zákaznické dotazy týkající se dostupnosti produktů, cen, dodacích lhůt a stavu objednávek Komunikace se zaměstnanci z jiných oddělení v organizaci, (výroba, sklad, doprava nebo distribuce) za účelem potvrzení stavu objednávek a řešení stížností zákazníků Vkládání dat do databáze nebo jiných počítačových systémů za účelem udržování aktuálních záznamů o zákaznících Podpora obchodního týmu

Požadujeme:

Znalost MS OFFICE, Excel, systému SAP výhodou SŠ nebo VŠ vzdělání Znalost anglického jazyka Samostatnost
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Fixní finanční ohodnocení Stravenkový paušál 5 týdnů dovolené Pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha (,)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

17.6.2022

Podobné nabídky

Hledaní práce

Recepční - 33 000Kč/měs - Praha 8 Agentura STUDENT s.r.o. | Praha 8

RESTAURAČNÍ RECEPČNÍ BHG Strom s.r.o. | Praha 1


/* Not affection functionality */