Credit controller / Správce pohledávek s Aj
Nabídka již není aktuální.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme komunikativní a ráznou osobu s angličtinou na úrvoni C1 a nejlépe ekonomickým vzděláním nebo praxí z finanční oblasti.
Co bude tvojí náplní práce?
Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikaci se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb.
Včasnou alokaci příchozích plateb v podnikovém informačním systému.
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalaci pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikaci možných překážek pro včasnou platbu, spolupráci se zákazníkem na hledání řešení.
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu.
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků.
Řešení zákaznických reklamací.
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření.
Přípravu reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinaci zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podporu při měsíčních uzávěrkách.
Co od tebe očekáváme?
Angličtinu na úrovni C1, další jazyk výhodou.
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky.
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech.
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle.
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou).
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou).
Co ti za to nabídneme?
Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
5 týdnů dovolené.
Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Firemní akce.
Produkty zákazníků spol. za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PlzeňTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, 13. plat, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, Ekonomika, finance, účetnictvíAdministrativní pracovnice/ík, Office manager, Ekonom