Credit Controller / Správce pohledávek s AJ

Nabídka již není aktuální.


Jste komunikativní osoba s pokročilou angličtinou a analytickými schopnostmi? Chcete pracovat v kmeni významné společnosti se všemi zaměstnaneckými výhodami? Pak čtěte dál!

Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě hledáme Správce pohledávek s AJ.

Náplň práce:

    • Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
    • Komunikaci se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb.
    • Včasnou alokaci příchozích plateb v podnikovém informačním systému.
    • Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
    • Eskalaci pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikaci možných překážek pro včasnou platbu, spolupráci se zákazníkem na hledání řešení.
    • Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu.
    • Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků.
    • Řešení zákaznických reklamací.
    • Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
    • Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření.
    • Přípravu reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinaci zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podporu při měsíčních uzávěrkách.

Nabízíme:

    • Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
    • Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
    • 5 týdnů dovolené.
    • Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
    • Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
    • Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
    • Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
    • Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
    • Příspěvek na penzijní připojištění.
    • Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
    • Firemní akce.
    • Produkty zákazníků spol. za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).

Požadujeme:

    • Angličtinu na úrovni C1, další jazyk výhodou.
    • Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky.
    • Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech.
    • Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle.
    • Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou).
    • Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou).

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň (Plzeň-střed)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Příspěvek na životní pojištění, 13. plat, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

20.10.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */