Euro.cz Finance.cz Cnews.cz Autobible.cz Edna.cz Více
Videačesky.cz CoChceš.cz Excalibur.cz Raketka.cz Hryprodivky.cz Zdraví.Euro.cz Nasvah.cz Trip.market Stahnu.cz Mujsoubor.cz PC-Help.cz Flek.cz Kniha.cz LetenkyLevne.cz Více

Contact Centre Agent v servisním centru počítačů

Jsme regionální servisní středisko pro střední a východní Evropu se sídlem v Brně. Provádíme záruční i pozáruční opravy produktů značky Acer (PC, notebooky, tablety, LCD atd.). Zároveň poskytujeme technické poradenství a podporu zákazníkům z České republiky, Slovenska, Maďarska a Polska. V současné době hledáme kolegu/ kolegyni do oddělení Contact centra pro český a slovenský trh. Vaším úkolem bude poskytovat profesionální poradenství a podporu zákazníkům (BEZ aktivního volání a nabízení produktů či služeb). Naše call centrum se nachází přímo v servisním centru, což Vám umožní složité případy konzultovat přímo s technikem.

Náplň práce zahrnuje zejména:

  • zpracovávání dotazů zaslaných elektronicky
  • vyřizování příchozích telefonátů
  • registrace servisních případů
  • řešení reklamací ve spolupráci s ostatními odděleními
  • práci s interním systémem
V případě zájmu neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v naší společnosti. Všechny životopisy budou pečlivě posouzené. Kontaktovat však budeme jen vybrané uchazeče. Zasláním svého životopisu do společnosti Acer Czech Republic, s.r.o., dávate souhlas ke zpracování, použití a uchování Vašich osobních dat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • dobrá znalost češtiny / slovenštiny
  • zkušenost v oblasti zákazníckeho servisu nebo call centra výhodou
  • technické znalosti v oblasti výpočetní techniky, vztah k moderním technologiím výhodou
  • orientace na zákazníka, spolehlivost a důraz na kvalitu poskytovaných služeb
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi
  • příjemný projev
  • znalost angličtiny výhodou
  • odolnost vůči stresu
  • odpovědný přístup k práci
  • schopnost pracovat v týmu
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • příjemné moderné pracovní prostředí přímo v servisním centru
  • zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
  • školení dle potřeby a uplatnění v rámci společnosti
  • Multisport karta
  • stravenky v hondote 120 Kč/den
  • zaměstanecké slevy na nákup produktů Acer
  • příspěvek na ŽP, PP
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Tuřanka 110)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Zařazeno v oborech:

IT / Vývoj softwaru
IT konzultant

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

24000 - 27000 Kč/měs.

Datum zadání:

21.11.2020

Podobné nabídky

Hledaní práce

Webmaster – PHP/HTML/CSS Q2 Interactive s.r.o. | Brno
Home office, Sick days, Pružná pracovní doba

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */