Branch manager - agentura jinak
Nabídka již není aktuální.
Kdo jsme a koho hledáme
Zavedená personální agentura s neustálou rostoucí tendencí, působící v rámci České Republiky, Slovenska a Německa, zabývající se vyhledáváním budoucích zaměstnanců pro firemní klienty a dalšími službami v oblasti lidských zdrojů hledá pro svoji pobočku v Hradci Králové kandidáta/kandidátku na pozici Manažera pobočky.
Náplň práce
- zodpovědnost za komplexní organizaci, chod a poskytování služeb
- zodpovědnost za rozvoj pobočky, týmu a výsledky
- zodpovědnost za personální záležitosti (rozvoj, organizaci, vedení, rozdělení práce, motivaci a koučování týmu)
- obchodní jednání a nastavení cenové politiky s klienty
- komunikace s uchazeči v oblasti středního a vyššího managementu a jejich kvalifikovaný výběr
- sledování a analýza trhu, sledování vstupů významných výrobních a logistických společností na český trh
- reporting vedení společnosti
Požadujeme
- PRAXE 2 ROKY V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE MIN. NA POZICI HR KONZULTANTA PODMÍNKOU!!!
- SŠ / VŠ vzdělání
- zkušenosti s koordinací týmu
- zkušenosti s obchodním jednáním s HR manažery společností značnou výhodou
- osobnost s vůdčími schopnostmi a prokazatelnými obchodními dovednostmi
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
- schopnost nadchnout a motivovat podřízené
- dobrá organizace práce
- samostatnost a pro-aktivní přístup k práci
- odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz sk. B
- bydliště ČR
Nabízíme
- práci v zavedené společnosti s rostoucí tendencí
- možnost seberealizace
- motivující finanční ohodnocení
- práci s interní rozsáhlou databází uchazečů a na míru sestaveným interním systémem
- účast na firemních akcích v ČR i v zahraničí
- termín nástupu: ihned nebo dle domluvy
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Česká RepublikaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na dohodu, Práce na živnostenský listZařazeno v oborech:
Personalistika a lidské zdrojeHR bussiness partner, Náborář, Personalista a HR manažer