Back office pracovník/ce.
La Sua s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Náplň práce je příprava podkladů, evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří, komunikace s klienty. Úprava a formátování dokumentů, smluv, materiálů a podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře.
Požadujeme znalost práce na PC, základní orientace v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů a pod. Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu. Praxi na obdobné pozici vítáme.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno 60200 (Brno)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Zpracování dat a objednávek