Back office pracovník/ce.

Nabídka již není aktuální.


Náplň práce je příprava podkladů, evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří, komunikace s klienty. Úprava a formátování dokumentů, smluv, materiálů a podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře.

Požadujeme  znalost práce na PC, základní orientace v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů a pod. Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu. Praxi na obdobné pozici vítáme.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno 60200 (Brno)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

24.4.2019
/* Not affection functionality */