Back Office Assistant – Hlavní úvazek – Brno

Nabídka již není aktuální.


Nechodíš do práce jen pro peníze, ale také proto, že chceš něco dokázat a mít pozitivní vliv na své okolí? Umíš skvěle komunikovat a pracovat organizovaně, a zajímá tě gastro segment a ekologie?

Jsme REkrabička a REkelímek a pomáháme restauracím, bistrům a kavárnám šetřit přírodu pomocí znovupoužitelných obalů na jídlo a nápoje, které jsme sami vymysleli a vyrobili přímo v Česku. Hledáme člověka, který bude dávat řád našim administrativním procesům a bude pomáhat obchodnímu týmu.

Co bude výsledkem tvé práce

  • Tuny ušetřeného odpadu.

  • Spokojení a dlouhodobí zákazníci.

Co bude náplní tvé práce

  • Správa fakturací – vytváření faktur a jejich úprava, kontrola fakturačního procesu a faktur po splatnosti, zadávání vymáhání.

  • Přijímání a vkládání objednávek do systému.

  • Udržování databáze klientů v CRM.

  • Řešení klientských požadavků a dotazů.

  • Úzká spolupráce s obchodním týmem.

  • Ad hoc činnosti – poptávky služeb a dodavatelů, objednávky zboží do kanceláře a skladu.

  • Občasná výpomoc kolegovi Víťovi s odesíláním zásilek.

Co od tebe očekáváme?

  • Jsi komunikativní a ve své práci si držíš řád.

  • Umíš pracovat se zpětnou vazbou, evidovat ji a vyřešit případné problémy zákazníka. Spokojený klient je pro tebe prioritou.

  • Zvládáš pracovat samostatně, ale o své zkušenosti a poznatky se pravidelně dělíš s celým týmem. Neustále přemýšlíš, jak věci zlepšovat.

  • Máš pozitivní přístup k přírodě a životu bez odpadu. Věříš v budoucnost cirkulární a sdílené ekonomiky.

  • Nedělá ti problém zajet (firemním) autem vyřídit, co je zrovna třeba.

  • Jsi flexibilní a dokážeš pružně reagovat na změny ve startupovém prostředí.

  • Plusem může být, pokud máš zkušenosti s fakturací, pravidly okolo DPH a prací v administrativě.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Práci, která dává smysl a jejíž přímé důsledky mají pozitivní dopad.

  • Flexibilní pracovní dobu. Náš core time je 9-16 hodin, zbytek si navolíš podle sebe.

  • Spolupráci možnou z tvého domova, stejně tak jako možnost kdykoliv pracovat z naší kanceláře v centru Brna.

  • Příležitost k růstu – náš tým není velký, ale bude se rozšiřovat. Můžeme ti tak nabídnout příležitosti pro vedoucí pozice, případně změnu zaměření na to, co tě zrovna bude bavit.

  • Lidskost a transparentnost – naše služby stavíme na dobrých vztazích. Vše komunikujeme pravdivě a upřímně.

Máš-li zájem o spolupráci, pošli nám svůj životopis a něco o sobě na ondrej@rekrabicka.cz.

Těšíme se na tebe!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Hybešova 38)

Typ smluvního vztahu:

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

11.10.2021
/* Not affection functionality */