Back Office Assistant – Hlavní úvazek – Brno
Nabídka již není aktuální.
Nechodíš do práce jen pro peníze, ale také proto, že chceš něco dokázat a mít pozitivní vliv na své okolí? Umíš skvěle komunikovat a pracovat organizovaně, a zajímá tě gastro segment a ekologie?
Jsme REkrabička a REkelímek a pomáháme restauracím, bistrům a kavárnám šetřit přírodu pomocí znovupoužitelných obalů na jídlo a nápoje, které jsme sami vymysleli a vyrobili přímo v Česku. Hledáme člověka, který bude dávat řád našim administrativním procesům a bude pomáhat obchodnímu týmu.
Co bude výsledkem tvé práce
-
Tuny ušetřeného odpadu.
-
Spokojení a dlouhodobí zákazníci.
Co bude náplní tvé práce
-
Správa fakturací – vytváření faktur a jejich úprava, kontrola fakturačního procesu a faktur po splatnosti, zadávání vymáhání.
-
Přijímání a vkládání objednávek do systému.
-
Udržování databáze klientů v CRM.
-
Řešení klientských požadavků a dotazů.
-
Úzká spolupráce s obchodním týmem.
-
Ad hoc činnosti – poptávky služeb a dodavatelů, objednávky zboží do kanceláře a skladu.
-
Občasná výpomoc kolegovi Víťovi s odesíláním zásilek.
Co od tebe očekáváme?
-
Jsi komunikativní a ve své práci si držíš řád.
-
Umíš pracovat se zpětnou vazbou, evidovat ji a vyřešit případné problémy zákazníka. Spokojený klient je pro tebe prioritou.
-
Zvládáš pracovat samostatně, ale o své zkušenosti a poznatky se pravidelně dělíš s celým týmem. Neustále přemýšlíš, jak věci zlepšovat.
-
Máš pozitivní přístup k přírodě a životu bez odpadu. Věříš v budoucnost cirkulární a sdílené ekonomiky.
-
Nedělá ti problém zajet (firemním) autem vyřídit, co je zrovna třeba.
-
Jsi flexibilní a dokážeš pružně reagovat na změny ve startupovém prostředí.
-
Plusem může být, pokud máš zkušenosti s fakturací, pravidly okolo DPH a prací v administrativě.
Co ti můžeme nabídnout?
-
Práci, která dává smysl a jejíž přímé důsledky mají pozitivní dopad.
-
Flexibilní pracovní dobu. Náš core time je 9-16 hodin, zbytek si navolíš podle sebe.
-
Spolupráci možnou z tvého domova, stejně tak jako možnost kdykoliv pracovat z naší kanceláře v centru Brna.
-
Příležitost k růstu – náš tým není velký, ale bude se rozšiřovat. Můžeme ti tak nabídnout příležitosti pro vedoucí pozice, případně změnu zaměření na to, co tě zrovna bude bavit.
-
Lidskost a transparentnost – naše služby stavíme na dobrých vztazích. Vše komunikujeme pravdivě a upřímně.
Máš-li zájem o spolupráci, pošli nám svůj životopis a něco o sobě na ondrej@rekrabicka.cz.
Těšíme se na tebe!