Baví Vás administrativa a vše kolem ní? Komunikace je Vaší silnou stránkou, stejně jako dotahování zadaných úkolů včas až do konce?

Co bude Vaší hlavní zodpovědností?

Mezi důležité činnosti na této pozici patří zajištění plynulého administrativního chodu kanceláře manažera, kontrola kalendáře manažera, reporting.

Budete:

  • Zpracovávat zadané požadavky a být podporou manažerovi
  • Připravovat podklady pro jednání
  • Tvořit zápisy z porad a připravovat reporty
  • Komunikovat a spolupracovat s kolegy z dalších útvarů společnosti
  • Připravovat ad hoc podklady

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Velmi dobrou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Aktivní přístup k zadaným pracovním úkolům
  • Nadšení pro komunikaci s lidmi a schopnost analytického myšlení
  • Pracujeme v SAPu, proto jeho znalost uvítáme, ale rádi Vás případně i zaučíme
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • zázemím stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky v hodnotě 90 Kč (doplácíte 20 Kč/stravenka)
  • zvýhodněnou MultiSport kartou
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 10 (Sazečská 7)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

17.11.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce

Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */