Asistentka vedení společnosti- Vhodná i pro absolventy

Nabídka již není aktuální

Hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentky vedení společnosti dle uvedených požadavků.

Nabízíme:

Zajímavou práci v rozvíjející se stabilní české firmě Příležitost pro absolventy i uchazeče s praxí Možnost získání nových znalostí a kariérního růstu Velmi dobré finanční ohodnocení a firemní benefity Školení zaměstnanců ke zvýšení kvalifikace v oboru 1 směnný provoz Závodní stravování nebo příspěvek na stravování Příspěvek na penzijní připojištění Mzda 18 000 – 25 000,- Kč/měsíčně Lokalita:okr. Děčín

Náplň práce:

Vedení kalendáře nadřízeného zaměstnance Zpracování cestovních příkazů- Travel management Příprava podkladů pro firemní porady Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů apod. Péče o návštěvy, zajišťování cateringu pro hosty Zpracování obchodní korespondence Zajišťování provozu kanceláře Schopnost operativního řešení problémů Překlady pro zaměstnance společnosti

Požadujeme:

SŠ s maturitou, ekonomického zaměření výhodou Aktivní a pozitivní přístup k práci Výborné organizační a komunikační schopnosti Reprezentativní vystupování Samostatnost, důslednost, výkonnost, zodpovědnost Uživatelská způsobilost PC Dobrá znalost anglického a německého jazyka slovem i písmem Výhoda je znalost marketingu V případě zájmu, zasílejte své CV na: [e-mail byl skryt] nebo volejte na 778 762 555

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Ústecký kraj

Datum zadání:

1.5.2018
/* Not affection functionality */