Asistentka v advokátní kanceláři s NJ - výhodou

Profil společnosti:

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Kocián Šolc Balaštík, advokátní kancelář, s.r.o..

 

Náplň práce:

    • administrativní podpora týmu právníků
    • příprava a úprava dokumentů v MS Office
    • komunikace s klienty, úřady, soudy
    • příprava podkladů pro fakturaci

 

Požadujeme:

    • ukončené SŠ vzdělání
    • dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    • znalost AJ + znalost NJ vítána
    • pečlivost, samostatnost, komunikativnost
  • Profil společnosti:

    Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Kocián Šolc Balaštík, advokátní kancelář, s.r.o. hledající do svého týmu kandidátku na místo marketingové asistentky.

     

    Náplň práce:

      • administrativní podpora týmu právníků
      • příprava a úprava dokumentů v MS Office
      • komunikace s klienty, úřady, soudy
      • příprava podkladů pro fakturaci

     

    Požadujeme:

      • ukončené SŠ vzdělání
      • dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
      • znalost AJ + znalost NJ vítána
      • pečlivost, samostatnost, komunikativnost
      • vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup a flexibilitu
      • týmovou spolupráci, klientský přístup
      • zkušenost na administrativní pozici

     

    Nabízíme:

      • zázemí renomované kanceláře
      • mzdové ohodnocení cca 30 000 Kč - dle zkušeností
      • odpovídající finanční ohodnocení
      • pracoviště v centru Prahy
      • zaměstnanecké benefity

     

    Místo práce: Praha

     

    Termín nástupu: dle dohody

     

    V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

    Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

     

    Platnost inzerátu končí 17. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.   

    vysoké pracovní nasazení, proaktivní přístup a flexibilitu
    • týmovou spolupráci, klientský přístup
    • zkušenost na administrativní pozici

 

Nabízíme:

    • zázemí renomované kanceláře
    • mzdové ohodnocení cca 30 000 Kč - dle zkušeností
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • pracoviště v centru Prahy
    • zaměstnanecké benefity

 

Místo práce: Praha

 

Termín nástupu: dle dohody

 

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!

Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz

 

Platnost inzerátu končí 17. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.   

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

17.10.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Asistentka nákupu s NJ Agentura Salvia, s.r.o. | Praha

Asistentka ředitele - Praha JOBSYSTEM s.r.o. | Praha

Asistentka advokáta - Praha JOBSYSTEM s.r.o. | Praha

Asistentka prodeje - Praha JOBSYSTEM s.r.o. | Praha


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */