Asistentka společnosti
Nabídka již není aktuální.
CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE?
*Vyřizování korespondence, objednávek, a telefonátů.
*Milé a příjemné vystupování při jednání s klienty.
*Udržování pořádku na recepci a v zasedacích místnostech.
*Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení.
*Organizace chodu kanceláře.
CO JE POTŘEBA?
*Pozitivní přístup k práci a především příjemné vystupování vůči klientům.
*Mít ukončenou SŠ, nebát se práce na PC, znát MS OFFICE a být aktivní řidič.
*Mít skvělé organizační schopnosti a nezhroutit se hnedka.
*Samostatně plnit úkoly a dotahovat je do konce.
CO NABÍZÍME?
*Různorodou a samostatnou práci na HPP.
*Přátelský a vstřícný přístup zaměstnanců i vedení.
*Být součástí týmu mladých lidí, kteří pracují v příjemném prostředí v centru města Pardubic.
*Možnost nástupu ihned nebo dohodou.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Pardubice (17. listopadu 360)Typ smluvního vztahu:
Typ práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Notebook, Služební auto, Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční