Nabídka již není aktuální

Asistentka ředitele ODVĚTVÍ: administrativa LOKALITA: Plzeň - jih NÁSTUP: ihned

NÁPLŇ PRÁCE:

  • administrativní činnosti související s chodem společnosti
  • vyřizování korespondence a telefonátů v ČJ / NJ / AJ, komunikace v ČJ/NJ/AJ s návštěvami
  • kompletace vyúčtování tuzemských a zahraničních služebních cest
  • příprava podkladů k prezentacím, objednávky kancelářských potřeb
  • správa elektronické firemní knihovny
  • Autoprovoz - koordinace výpůjček referentských vozidel
  • Vedení korunové a valutové pokladny

POŽADUJEME:

  • min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • praxe na podobné pracovní pozici
  • znalost NJ/AJ na komunikativní úrovni, min. B2
  • pečlivost, samostatnost, loajalita
  • znalost MS Office (excel, word, power point...)
  • odolnost vůči stresu, aktivní rozhodování
  • ŘP skupiny B

NABÍZÍME:

  • stabilní zaměstnání u mezinárodní společnosti, nové moderní pracovní prostředí, nadstandardní mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pozici, zkušenostem a schopnostem
  • motivační systém odměňování včetně 13. platu,
  • penzijní připojištění
  • 5 dní dovolené navíc, pružná pracovní doba
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na [e-mail byl skryt], nebo volejte na tel. 725 817 242

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Plzeňský kraj

Datum zadání:

24.6.2017
/* Not affection functionality */