Asistentka ředitele společnosti - Brno
Nabídka již není aktuální.
Firma OLMAN SERVICE s.r.o. - společnost zabývající se komplexními službami v oblasti správy nemovitostí hledá v Brně Bystrci – na centrálu firmy šikovnou kolegyni na pracovní pozici - osobní asistentka ředitele společnosti.
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Aktivní znalost práce s PC, především MS Office Excel, Word
ŘP B - aktivní
Praxe v administrativě výhodou
Příjemné vystupování
Komunikační schopnosti
Zodpovědný a samostatný přístup
Chuť pracovat a učit se novým věcem
Náplň práce:
Zajištění chodu kanceláře
Organizování schůzek
Vytváření tabulek, zpracovávání databází
Kompletace pracovních podkladů
Nabízíme:
Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Práce na HPP
Služební mobilní telefon
Možnost seberealizace
Nástup možný ihned
Možnost příspěvku na stravování
Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček
Firemní školka Elánek
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala a splňujete-li kladené požadavky, zašlete nám, prosím, Váš životopis s aktuální fotografií a průvodním dopisem na email: nabor@olman.cz.
Bližší informace na tel. 730 186 797.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (J. Obrovského 1389/1b)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Zaměstnanecké půjčky, Lékařské prohlídky, Pitný režim, Stravenky, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční