ASISTENTKA ředitele / sanatoria

Nabídka již není aktuální.


Náplň práce:

    • Komplexní organizační a administrativní podpora sanatoria
    • Zajištění interní a externí komunikace na profesionální úrovni
    • Vedení kalendáře, organizace schůzek, porad a obchodních jednání
    • Koordinace plánovaných událostí, zajištění zázemí
    • Administrativní správa dokumentů, příprava smluv a další zajímavé
    • různorodé činnosti a operativní úkoly
    • Vedení pokladny, depozity, nákupy
    • Spolupráce s ostatními odděleními
    • Zajištění denních potřeb a činností sanatoria.
    • Příprava účetních a personálních písemností pro účetní

 Požadujeme:

    • Loajalita, vysoké nasazení
    • Aktivní a tvůrčí přístup při řešení zadaných úkolů
    • Profesionální a příjemné vystupování, důslednost, zodpovědnost, svědomitost a spolehlivost
    • Výborné komunikační a organizační schopnosti
    • Flexibilita, ochota učit se novým věcem
    • Velmi dobrá znalost PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
    • SŠ vzdělání s maturitou

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Mělník (Českolipská 3444)

Benefity:

Pitný režim, Notebook, Příspěvek na dopravu, Sick days, Příspěvek na stravu, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

20000 Kč/měs.

Datum zadání:

28.11.2022
/* Not affection functionality */