Asistentka personálního oddělení

Co vás u nás čeká:

    • zadávání personálních dat do interního systému
    • příprava smluv a dokumentů spojených se zaměstnáním
    • vystavování inzerce a s tím spojený nábor zaměstnanců
    • spolupráce s kolegy napříč společnosti
    • spolupráce s interní mzdovou účtárnou při kompletaci podkladů pro měsíční mzdy
    • vyplácení hotovostních mezd zaměstnancům

Vaše ideální předpoklady:

    • absolvoval jste rekvalifikační kurz v personální a mzdové oblasti, nebo máte předchozí praxi nebo vzdělání v oboru 
    • máte ukončené min. SŠ vzdělání
    • máte povědomí v oblasti zákoníku práce a dalších pracovně právních a mzdových předpisech
    • umíte pracovat v MS Office (Word, Excel)
    • jste komunikativní, dokážete pracovat samostatně a jste odolní vůči stresu
    • máte schopnost samostatně rozlišovat priority v plnění úkolů

Na co se můžete těšit:

    • zázemí stabilní společnosti
    • příjemné pracovní prostředí na naší Pražské pobočce na Chodově
    • jednosměnný provoz
    • firemní benefity: stravenkový bonus, karta Multisport, firemní akce a další.
    • předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
    •  

Pokud vás pozice zaujala, neváhejte a zašlete nám životopis a stručný průvodní dopis na téma proč právě Vy jste pro nás ideálním kandidátem na tuto pozici.

Odpovědět


 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha Chodov (Hněvkovská 1293/54)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim, Multisport karta, Notebook, Stravenky, Mobilní telefon,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

29.9.2021
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */