Asistentka / koordinátorka kurzů v jazykové škole Brno

Nabídka již není aktuální.


Jazyková škola v centru Brna přijme "asistentku/administrativní pracovnici/koordinátorku" na organizaci jazykových kurzů a administrativní činnost. Jedná se o dlouhodobou práci (min. na 2 roky a více).

Požadujeme:

- komunikativní znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni min. B2 (pokyny rodilým mluvčím v AJ)

- velmi dobré organizační schopnosti (důslednost, smysl pro detaily a pečlivost)

- komunikační schopnosti (osobně i telefonicky)

- spolehlivost (časová i pracovní)

- pracovitost (energický přístup a radost z práce s lidmi)

- zodpovědnost (splnění zadaných úkolů a samostatné myšlení)

- příjemné vystupování (taktnost, asertivita, invence)

Nabízíme:

- dlouhodobou a zajímavou práci v mladém kolektivu a v příjemném multilinguálním prostředí v centru města

- jistotu a stabilitu úvazku

- práci na 7-8 hodin denně, buď na Dohodou o provedení práce nebo na DPČ nebo na HPP

- nástup co nejdříve

- postuponé zaškolení do administrativy a organizace kurzů

- jazykový kurz zdrama

- vlastní PC

- sazba 120 Kč/ hod při práci na Dohodu o provedení práce

- 18.000 - 22.000 Kč/ měs. při práci na HPP ( v závislosti na schopnostech a zkušenostech) s možností finančního postupu

Nástup co nejdříve. V případě zájmu zašlete Váš životopis včetně aktuální fotografie na info( )amigas.cz.


informace

Zadavatel:

Fyzická osoba - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Moravské náměstí 629/4)

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Notebook, Příspěvek na dopravu, Jazykové kurzy, Mobilní telefon,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

18.5.2019
/* Not affection functionality */