Asistentka / koordinátorka kurzů v jazykové škole Brno
Nabídka již není aktuální.
Jazyková škola v centru Brna přijme "asistentku/administrativní pracovnici/koordinátorku" na organizaci jazykových kurzů a administrativní činnost. Jedná se o dlouhodobou práci (min. na 2 roky a více).
Požadujeme:
- komunikativní znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni min. B2 (pokyny rodilým mluvčím v AJ)
- velmi dobré organizační schopnosti (důslednost, smysl pro detaily a pečlivost)
- komunikační schopnosti (osobně i telefonicky)
- spolehlivost (časová i pracovní)
- pracovitost (energický přístup a radost z práce s lidmi)
- zodpovědnost (splnění zadaných úkolů a samostatné myšlení)
- příjemné vystupování (taktnost, asertivita, invence)
Nabízíme:
- dlouhodobou a zajímavou práci v mladém kolektivu a v příjemném multilinguálním prostředí v centru města
- jistotu a stabilitu úvazku
- práci na 7-8 hodin denně, buď na Dohodou o provedení práce nebo na DPČ nebo na HPP
- nástup co nejdříve
- postuponé zaškolení do administrativy a organizace kurzů
- jazykový kurz zdrama
- vlastní PC
- sazba 120 Kč/ hod při práci na Dohodu o provedení práce
- 18.000 - 22.000 Kč/ měs. při práci na HPP ( v závislosti na schopnostech a zkušenostech) s možností finančního postupu
Nástup co nejdříve. V případě zájmu zašlete Váš životopis včetně aktuální fotografie na info( )amigas.cz.
informace
Zadavatel:
Fyzická osoba - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (Moravské náměstí 629/4)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na dohodu, Práce na živnostenský listBenefity:
Sleva na firemní produkty, Notebook, Příspěvek na dopravu, Jazykové kurzy, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek